חברת אחזקות מבנים » אחזקות מבנים בישראל » ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה – חברת ניהול ועד בית חיצוני בפתח תקווה

ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה – חברת ניהול ועד בית חיצוני בפתח תקווה

טבלת מחירים של ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה

סוג שירות לאחזקת מבנים בפתח תקווהמחיר לאחזקת מבנים בפתח תקווה
מחיר לאחזקת מבניםהחל מ-29 ש"ח לחודש לדייר
מחיר לניהול ועד בית חיצוניהחל מ-69 ש"ח לחודש לדייר
מחיר לאחזקת מעליות בבנייןהחל מ-69 ש"ח בלבד
שירותי שמירה ואבטחה לבנייןהחל מ-35 ש"ח בלבד לשעה
**המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

אין כל ספק שהתחום של ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה הינו נרחב למדי, בעודו מכסה באופן טכני את החובות של כמה תפקידים, כאשר הוא מתחלק לכמה תתי תחומים לניהול בנפרד.

האזינו לכתבה

באופן כללי, שלושת התפקידים הידועים של ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה כוללים – טכנאי אחזקה, מנהלי מתקן, או לחלופין ניהול נכסים, ואם תקפידו על קריאה רציפה, תכירו מקרוב כל תחום ומה הוא בדיוק אומר. וכאשר חושבים על חברת ניהול ועד בית חיצוני בפתח תקווה, כי אז יש להבין שהיא אחראית לטיפול שוטף בכל מה שקשור למבנה, כמו למשל – תחזוקה שוטפת שלו, שכוללת תיקונים קטנים כגון החלפה של נורות, טיפול במערכת החשמל המרכזית, ואף טיפול בכל מפגע או תקלה. דאגה לניקיון או לגינון. טיפול במעליות, בהדברה, בביוב ובאינסטלציה, והן במערכות הגז והחימום. בהמשך נצלול יותר לעומק הדברים.

על איזה תפקידים אחראית חברת ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה?

התפקידים שעליהם אחראית חברת ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה מרובים למדי, וקשורים בהכרח לדרישות שלכם. יש בהם המון עבודה של מאחורי הקלעים, בשביל להבטיח שהמבנה יישאר נוח ופונקציונלי לשוהים בו. נתחיל בזה שבכך כלול תיקון מה שהתקלקל או שנשבר, ניקוי שטחים משותפים, וכמובן פינוי הזבל על בסיס קבוע.

כמו כן, חברת ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה אמונה על מערכות חימום ומיזוג אוויר, בדיקה, תחזוקה ותיקון של מערכות חשמל, וכיוצא בכך. ישנם מצבים שבהם הפעילות כוללת גם טיפול בניהול הנוף, הספרינקלרים, או לחלופין המדשאות. יש עוד שלושה אלמנטים שבדרך כלל מטופלים, כדלקמן:

  • עובדים כלליים – עובדים אלו לרוב מטפלים בניקיון של בניין או מתקן, כמו לדוגמה – ניקוי רצפות, שאיבת שטיחים, ניקוי חדרי אמבטיה ושטיפת חלונות ודלתות זכוכית.

  • מפקחי תחזוקה – המפקחים על התחזוקה מתכננים, מקצים ומנהלים צוות של עובדי תחזוקה למשמרת מסוימת. הם בוחנים הזמנות עבודה נכנסות, ואף יעדים לטווח קצר וארוך, על מנת לתעדף את העבודה של מחלקת התחזוקה ליום או לשבוע. מפקחי תחזוקה מטפלים גם בנושאי כוח אדם, כגון – ראיון, גיוס והכשרה של עובדי תחזוקה.

  • טכנאי תחזוקה – חברי צוות אלו מבצעים בדיקה, תיקון ותחזוקה של מערכות בניין לרבות – HVAC, חשמל ומים. משימות מוקצות בדרך כלל על ידי הזמנות עבודה ועובדי תחזוקה מדווחים למפקחים אשר מפקחים על המשימות שלהם.

בנוסף לכך, מחלקת אחזקת מבנים מטפלת בכל המערכות, התיקונים והמשימות השוטפות כדי לשמור על מתקן פעיל בכל יום ויום. לפעמים, עובדים אחרים בעסק רואים חלק ניכר מעבודת צוות התחזוקה כמובן מאליו. הם פשוט מצפים שהבניין יישמר נקי, ומיזוג האוויר יופעל בחום הקיץ. בניין דירות הוא דוגמה אחת לעסק שיש לו צרכים משתנים. הניהול מצריך טיפול דשא ונוף שוטף של הנכס, וכן ניקוי ותיקון יחידות בזמן שהתושבים נכנסים ויוצאים. התושבים עצמם יוזמים הזמנות עבודה עם בקשות לתיקון מכשירים או בעיות הדברה.

איך מטפלת חברת ניהול ועד בית חיצוני בפתח תקווה בכל הנושא של גביית תשלום?

באופן כללי, כל אחד מדיירי הבית מחויב לשלם דמי ועד הבית על פי גודל הדירה שלו, בעוד החישוב מתבצע בהתאם ליחס של שטח הרצפה בכל בית, כאשר מן הסתם בעלי בית קטן יותר ישלמו פחות מבעלי בית גדול יותר. על פי החוק במדינתנו, דיירי בית משותף מוכרחים להפקיד כסף בחשבון בנק ספציפי.

חשבון הבנק של ועד הבית משמש בתור חשבון מוגבל שיש בו רק יתרת זכות, בעוד כל תשלום מחשבון זה מתבצע על יד צ'קים בלבד. בהמון מצבים מתגלים עימותים בין דיירי הבניין בהיבט של הכסף שהופקד בחשבון. כאשר מתנהל ניהול כושל של הכספים, או חוסר הסכמה בהיבט של ההוצאות הכספיות לשם טיפול באופן שוטף במבנה, הדבר נובע שכל דייר חפץ לשאת בתשלום ועד הבית בהתאם ליכולת הכלכלית שלו. לעתים מבקשים מהדיירים סכומי כסף גבוהים מדי, בעקבות כשל בניהול.

כל זה עשוי לבוא על מקומו בשלום עם השירותים הנאמנים של חברת ניהול ועד בית חיצוני בפתח תקווה. הדבר נובע מכך שהיא לוקחת על עצמה את כל היבטי התשלומים, לרבות גבייה של מיסי ועד הבית בכל חודש. היא זאת שאמונה על איסוף התשלום החודשי, בעוד היא נדרשת לתת דין וחשבון מפורט על ההוצאות והתשלומים. מכיוון שלפעמים מצטברים עם חלוף השנים חובות, לוקחת על עצמה החברה החיצונית את הטיפול בנושא זה. היא מקפידה לטפל בכל הנושאים הדחופים בצורה אחראית ויסודית, מבלי לצבור עוד חובות כספיים.

איזה שלושה כובעים חובשת חברת ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה?

בשל העובדה כי חברת ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה חולשת טכנית על כמה תפקידים, ניתן לחלק זאת לכמה תחומים שונים לניהול בפרד. כאשר חברת ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה חובשת שלושה כובעים, ואלו הם – טכנאי אחזקה, מנהלי מבנה או מנהלי נכסים. ועתה נבחן כל כובע בנפרד:

  • מנהלי נכסים – מנהלי נכסים אחראי להבטיח את הבטיחות והתפקוד של התשתיות של המבנה. בשונה ממיקוד של מנהל מבנה, מנהלי נכס מופקדים על פיקוח על המבנה ולא על הפעולות הפנימיות של המבנה, הנוגעים לבני אדם ולתהליכים. מנהלי נכסים פשוט מנהלים את הבניין ומשמשים כמקשרים בין השוכרים לבין המשכירים. תחומי האחריות שלה הם – הבטחת קיבולת הבנייה מתאימה למספר האנשים שגרים או עובדים במקום; אכיפת השכרות (אם רלוונטי) וניהול של תקציב הבניין; ראיונות דיירים והפעלת בדיקות אשראי.

  • מנהלי מבנה – מנהלי מבנה פועלים בשביל להבטיח שתהליכים בתוך בניין או ארגון יעבדו ביעילות, ושהעובדים או הדיירים ירגישו בנוח. מבחינה טכנית, התפקיד מכסה דיסציפלינות מרובות כדי לשפר היבטים של חיי משרד או מגורים בתחומי הפונקציונליות והבטיחות. כמה נישות שניהול המתקנים עובד בהן ומשפיע עליהן כוללות מעורבות עובדים, בריאות ורווחה וחיים בר קיימא. תחומי האחריות – תכנון ותיאום התקנות ושיפוצים; ניהול והערכה של ציוד כדי לעמוד בתקני בריאות ובטיחות; חיזוי הצרכים העתידיים של המתקן; פיקוח על צוותים ברחבי החטיבות העסקיות כדי להבטיח סביבת עבודה הרמונית.

  • טכנאי אחזקה – טכנאי אחזקה, שעובדים בצמוד למנהל המבנה, מתקנים פגמים בציוד ומתקן בעיות מכניות או חשמל בתוך בניין. שירותי טכנאי תחזוקה יכולים לכלול מהחלפת נורה למכונות כיול, ולכלול משימות אחרות שמטרתן תיקונים או החלפת חלקים. תחומי אחריות – פתרון בעיות עם מכונות או תשתית; סיוע בהתקנת ציוד חדש; כיול ציוד; נקיטת צעדי תחזוקה מונעת למניעת השבתת מכונה; שמירה על יומנים של היסטוריית ציוד ותקלות; עריכת הדרכות בנייה.
שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע לניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!