חברת אחזקות מבנים » אחזקות מבנים בישראל » ניהול ואחזקת מבנים בחיפה – חברת ניהול ועד בית חיצוני בחיפה

ניהול ואחזקת מבנים בחיפה – חברת ניהול ועד בית חיצוני בחיפה

טבלת מחירים של ניהול ואחזקת מבנים בחיפה

סוג שירות לאחזקת מבנים בחיפהמחיר לאחזקת מבנים בחיפה
מחיר לאחזקת מבניםהחל מ-29 ש"ח לחודש לדייר
מחיר לניהול ועד בית חיצוניהחל מ-69 ש"ח לחודש לדייר
מחיר לאחזקת מעליות בבנייןהחל מ-69 ש"ח בלבד
שירותי שמירה ואבטחה לבנייןהחל מ-35 ש"ח בלבד לשעה
**המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

להיות בעלי נכסים זה בהחלט הישג אדיר, אך להחזיק אותו זה דבר שונה בתכלית. ניהול ואחזקת מבנים בחיפה איננה עניין של מה בכך, ויש לטפל באופן קבוע בהרבה היבטים. מה שטוב הוא שקיימות חברות שמספקות שירותי ניהול ואחזקת מבנים, שמסוגלות לטפל במרבית הבעיות של המבנה בד בבד.

האזינו לכתבה

כמו כן, התפקיד של ועד הבית הפך עם חלוף הזמן ל"קנס עצום", שנושא בחובו המון כאבי ראש. במציאות העכשווית ניהול ועד בית משותף הינה ממש כמו לנהל חברה קטנה. ככלות הכול, יש לוועד הבית "עובדים", ועליו לטפל בתלונות של דיירי המבנה, בגבייה, בעריכה של דוחות ובכל תקלה. לאור זאת, יותר ויותר בעלי מבנה מבקשים את השירותים של חברת ניהול ועד בית חיצוני בחיפה, ובמאמר זה נבחן את שלושת האפשרויות שעומדות בפניכם. תמשיכו לקרוא, כי זה נעשה מעניין מרגע לרגע.

ניהול ואחזקת מבנים בחיפה

מה היתרונות של חברת ניהול ואחזקת מבנים בחיפה?

יש המון יתרונות שקשורים אל ניהול ואחזקת מבנים בחיפה. ולהלן נציג אותם בפניכם:

  • ניהול ואחזקת מבנים בחיפה משפר את הבטיחות – בטיחות היא אחת הסיבות העיקריות לכך ששירות ניהול ואחזקת מבנים צריך להתבצע בכל מבנה. שירות זה בהכרח משפר את הבטיחות בבניין.

  • ניהול ואחזקת מבנים בחיפה מונע תיקונים בקנה מידה גדול – בדיקת הבניין שלכם והתחזוקה שלו כראוי בכל זמן נתון תסייע לכם להימנע מתיקונים יקרים בקנה מידה גדול שיכול אפילו להיות מסוכן לדיירי הבניין, אם הם נשארים ללא השגחה.

  • ניהול ואחזקת מבנים בחיפה יחסכו לכם בהוצאות כספיות – עם שירותים אלו אפשר להתאים את כל שירותי התחזוקה לצרכים שלכם. החברה עשויה להתמקד רק בשירותים שהמתקן שלכם דורש, ולאפשר לכם לשלם מחיר הוגן עבור שירותים שאתם באמת צריכים.

  • ניהול ואחזקת מבנים בחיפה שומר על הסדר תקין של הנכס – ביצוע שיפור במבנה שלכם ישמור על הנכס שלכם במצב תקין ויחסוך לך כסף בו זמנית. אם הנכס שלכם במצב תקין, דיירי המבנה ירגישו טוב יותר להיות היכן שהם אוהבים וזה יגרום להם להגיע בכל פעם שהם צריכים את השירותים שלכם.

  • ניהול ואחזקת מבנים בחיפה שומר על הנכסים האמתיים במיטבם – עם שירות זה אתם יכולים בעצן להגדיל את תוחלת החיים של הנכסים שלכם. או לחלופין לשמור על כל המבנה במיטבו. צמצום האפשרות להורדת ערך המבנה שלכם בשוק עקב הידרדרות.

מתי האופציה של חברת ניהול ועד בית חיצוני בחיפה תבוא בחשבון?

בוודאי עברתם את זה שנה אחרי שנה, מדי שנה מתאספים דיירי המבנה, כאשר ברור שלא כולם מגיעים, כי אם רק דיירים שעדיין חשובה להם איכות החיים שלהם במבנה המשותף. ככל שעוברות השנים נמאס לדיירי הבניין, ומרביתם מסרבים לקחת חלק פעיל בניהול ועד הבית. המתנדבים הקבועים שחוקים כבר. אז מה עושים בתרחיש שכזה? וכן, עומדות בפניכם שלוש היתכנויות כלעיל:

  • היתכנות ראשונה – אתם יכולים לפנות למפקח על רישום המקרקעין – באפשרותו למנות מישהו שלא מדיירי הבניין המשותף, כמובן תמורת תשלום. הדבר ישים בעוד לא קיים כל שיתוף פעולה בין דיירי המבנה המשותף, והכרחי לכפות הסדרה שכזאת על כלל התושבים.

  • היתכנות שניה – למנות חברת אחזקה או חברת ניהול – המינוי שלה הופך אותה לסוג של ועד בית לכל דעה ועניין, בעודו צריך לגבות תשלומים מדיירי המבנה המשותף, והוא מחזיק בסמכות של תביעה בפני המפקח על רישום המקרקעין. הוא יכול להיות אדם יחיד או חברת ניהול עצמאית, בעוד חייבים מינימום הסכמה של שני שליש מבעלי הדירות.

  • האפשרות האחרונה היא כמובן – חברת ניהול ועד בית חיצוני בחיפה – מדובר אודות שיטה לניהול של מבנה משותף, אשר משלבת בין ניהול בית חיצוני לבין ניהול בית עצמאי, באופן הזה שאסיפת הדיירים תבחר באופן אישי אותה בתור ועד הבית, במלוא מובן המלה, בעוד שהוא יעבוד במשרה מלאה בעבור דמי ניהול לצד נציג בוועד מטעם דיירי המבנה המשותף.

למה כדאי לכם לצרוך את השירותים של חברת ניהול ואחזקת מבנים בחיפה בבניין משרדים?

חרף העובדה  שאם המשרד שלכם מלוכלך ולא מטופל לא בהכרח יעיד על ביצועי בית העסק שלכם, יתכן והדבר יצור את הרושם שאתם ממש לא קשובים לפרטים של קבלת שהשירותים של חברת ניהול ואחזקת מבנים בחיפה וחבל. והיה ותחליטו שכן, גם תבחרו באופן מושכל, וגם תבחרו בשירותים פרקטיים וחסכוניים. והנה הסיבות שיניעו אתכם לצרוך את השירותים הללו:

  • שירותי חברת ניהול ואחזקת מבנים בחיפה ישמרו על ערך הנכס שלכם – זה מאוד חשוב בפרט במקרים שבהם העסקים עצמם מחזיקים בשטחים שבהם הם מנהלים עסקים. כולכם בוודאי יודעים שערך הנכס מושפע באופן ישיר מתנאי המבנה ומתקניו. בניין מטופח יקבל מחיר מכירה חוזר גדול יותר בבוא הזמן למכור אותו.

  • חברת ניהול ואחזקת מבנים בחיפה שומרת על ניקיון – ניקיון הוא דרישה רב שנתית במבנים מסחריים. לשמירה על מבנה נקי יש תפקיד חשוב בשמירה על בריאות כוח האדם והלקוחות. שירות מתקנים המספק שירותי ניקוי וחיטוי עמוק לא רק מפחית סיכונים בריאותיים, כי אם אף נותן ללקוחות את הביטחון שאתם לוקחים את העסק של בריאותם ברצינות. זוהי אחת הדרכים שבהן שירותים שכאלו יוצרים ערך עבור הלקוחות הישירים שלהם, והן  עבור הלקוחות של לקוחותיהם.

  • חברת ניהול ואחזקת מבנים בחיפה מספקת תדמית מקצועית – אתם לא תקבלו הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. המבנה שלכם הוא הדבר הראשון שהלקוחות שלכם יראו כשהם יגיעו לפגישה או ביקור, כך שמצבו קובע את הציפייה שיש ללקוחות שלכם ממכם. אחת הדרכים לוודא שללקוחות שלכם יהיה רושם ראשוני חיובי ממכם היא לוודא שהמשרד שלך נקי, מטופח וייצוגי.

  • חברת ניהול ואחזקת מבנים בחיפה יוצרת סביבה רצויה – שימוש בשירותיה של חברה שכזאת, מוסמכת מבטיחה שתשיגו ושתשמרו על רמת שביעות רצון גבוהה של לקוחות ועובדים. כאשר העובדים רואים שכל מה שהם צריכים ודורשים למקום עבודה מסופק, כמובן, הם יעריכו זאת וישתדלו לספק שירותים טובים יותר בתמורה.

  • השירותים של חברת ניהול ואחזקת מבנים בחיפה מפחיתים את עלות התחזוקה והתחייבויות – ישנה אמירה שלפיה – גרם מניעה עדיף על קילו של ריפוי, זה נכון במיוחד כאשר מדובר בשמירה על הנכסים החשובים ביותר בנכס שלכם. חברה שכזאת גם מספקת שירות תיקונים תגובתי, והן מספקת שירותי תחזוקה מונעת. תחזוקה מונעת במערכות קריטיות כמו מערכות חימום, אוורור ומיזוג אוויר, אינסטלציה, חשמל ותאורה מאריכה מאוד את תוחלת החיים שלהן. במקום לנהל משימות ולוחות זמנים עבור משימות מניעה כמו למשל – החלפת מסננים, ניקוי תעלות ובדיקת נזילות, חברת ניהול ואחזקת מבנים בחיפה טובה תנהל את הפריטים הללו בשבילכם.
שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על ניהול ואחזקת מבנים בחיפה

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על ניהול ואחזקת מבנים בחיפה. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של ניהול ואחזקת מבנים בחיפה משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע לניהול ואחזקת מבנים בחיפה בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!