חברת אחזקות מבנים » אחזקות מבנים בישראל » ניהול ואחזקת מבנים במרכז – חברת ניהול ועד בית חיצוני במרכז

ניהול ואחזקת מבנים במרכז – חברת ניהול ועד בית חיצוני במרכז

טבלת מחירים של ניהול ואחזקת מבנים במרכז

סוג שירות לאחזקת מבנים במרכזמחיר לאחזקת מבנים במרכז
מחיר לאחזקת מבניםהחל מ-29 ש"ח לחודש לדייר
מחיר לניהול ועד בית חיצוניהחל מ-69 ש"ח לחודש לדייר
מחיר לאחזקת מעליות בבנייןהחל מ-69 ש"ח בלבד
שירותי שמירה ואבטחה לבנייןהחל מ-35 ש"ח בלבד לשעה
**המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

המון  חברות במרכז נוטות לטפל בכל צורכי המבנים והתחזוקה שלהן על ידי שירותים פנימיים. הדבר נובע משום שהן מעדיפות לעשות את הדברים אך ורק בדרך שלהן, או שלחלופין הן חסרות את המודעות לתעשיית ניהול המבנים. ככל שהחברה גדלה, עלולים להיווצר יותר קשיים לעמוד בקצב הניהול של אחזקת המבנים במרכז, שמחייבת, למשל – שיפוץ המבנה, פינוי הזבל, כמו גם ניקיון כללי.

האזינו לכתבה

ברם, יש פתרון מצוין לשמירה על המבנים שלכם, שמתחיל ומסתיים במיקור חוץ על ידי חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז. ראשית כל, תבינו חיש מהר שהמון חברות גדולות כבר הטמיעו שירותים אלו, מכיוון שעסקים צומחים צריכים יותר עזרה מאשר עסקים קטנים יותר. ברם, אין זה המקרה בכל זמן נתון. ניהול ואחזקת מבנים במרכז מהווה, לכל דבר ועניין, ענף מאוד מגוון.

בעוד חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז מסוגלת לספק לכם שירות יחיד או מנעד נרחב של שירותים בכל זמן נתון, בעוד שהכול תלוי בצרכים שלכם. אם תקשיבו לנו, ותתחילו לקרוא, מבלי להיעצר בפתיח של מאמר זה, אלא תקראו למן ההתחלה ועד לתום הדברים הללו, תגלו כי צוות העובדים של חברה שכזאת עובד באופן ישיר עם בעלי חברות, בשביל להמציא תכנית אסטרטגית לטיפול מבנים ובמדידות האבטחה שלהן.

חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז בהכרח תחסוך לכם את הטרחה של בניית תכנית לטיפול בעובדים וברכוש שלכם, בעוד כל האחריות עוברת להיות מוטלת אך ורק על כתפיה. כמו כן, בהמשך הקריאה שלכם תתוועדו לשירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני במרכז, בעוד נוצר ביקוש הולך וגובר של שירותים אלו. משום שאין כיום הסדרה לענף של אחזקה וניהול, וכן לא מוגדרים על פי חוק אי אלו קריטריונים שמפקחים על החברות הללו, באופן טבעי יש לפעמים בעיות תקשורת בין חברת ניהול ועד בית חיצוני במרכז לבין דיירי המבנה המשותף.

במצב הכי סביר, אותם דיירים מגלים פערים מסוימים בין הציפיות שלהם לבין מה שקורה הלכה למעשה. במצבים חריגים עם נעקצים על ידי אותן חברות. אבל זה לא תמיד מה שקורה, ובהמשך תבינו כבר הכול.

מה מציעה לכם חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז?

תחזוקת וניהול מבנים מחייבת ביצוע של משימות, כדוגמת – בדיקות, ביצוע תיקונים דחופים, מענה לבקשות צוותים או דיירים וביצוע פעולות תחזוקה כלליות של מבנים. שירותי אחזקת מבנים מבוצעים באמצעות צוות עובדי תחזוקה פנימי, או לחלופין באמצעות חברת תחזוקה מסחרית במיקור חוץ, שנקראת – חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז. היעדים כוללים לרוב מצוינות שירות חסכונית ועקביות בתחזוקה מונעת להשגת נוחות ובטיחות לעובדים, לדיירים ולמבקרים.

שירותי חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז כוללים בדרך כלל, למשל – מערכות חימום אוורור ומיזוג אוויר, אינסטלציה, חשמל ותיקונים כלליים, וכולי. אותם עובדים בהכרח עברו הכשרה ויכולים להיות להם אישורי תחזוקת מערכת ואישורי מפעיל. רבים מהם מתחילים בהתלמדות עובדים ומחפשים הזדמנויות צמיחה למעבר חלק להפיכתם למובילי תעשיית התחזוקה. העובדים פועלים בתנאים שעשויים להיות מסוכנים הדורשים ציות לשיטות העבודה המומלצות של התעשייה ולהנחיות מינהל הבטיחות והבריאות בעבודה.

עבודה בתעשייה שכזאת מחייבת תשומת לב לפרטים, אימוץ חידושים, שמירה על תיעוד מעולה ומעקב אחר מפרטי היצרן. עובדים ותיקים ואנשי מקצוע בתחזוקה יודעים את החשיבות של התאמה אישית של התוכניות שלהם בהתאם למטרותיהם ולצרכי המבנה שלהם. לסביבות מסחריות יש מטרות שונות בתכלית, הן כפופות לתנאים שונים, ומכילות שורה של ציוד ומערכות שונות. אלו הם חלק מהשירותים הניתנים באמצעות חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז:

  • תחומים רבים ושונים דורשים פונקציות הנדסה או תחזוקה במבנים מסחריים.
  • תחזוקת מיזוג אוויר.
  • מערכת החימום, מערכת האוורור ומיזוג האוויר של המבנה דורשת תחזוקה, בשביל לשמור על פעולת הציוד ביעילות ובאמינות.
  • עובדים, דיירים, מבקרים ודיירי מבנה אחרים תלויים אף הם במערכת האוורור ומיזוג האוויר לנוחות ואיכות אוויר פנימית.
  • סימנים פוטנציאליים לבעיות כוללים, לדוגמה – רמות חימום או קירור לא מספיקות, ותקלות לא מתוכננות הדורשות תיקונים ממושכים.
  • ליחידות מערכת האוורור ומיזוג האוויר יש לעתים קרובות מסננים שיש לבדוק ו/או להחליף במרווחי זמן קבועים.
  • ציוד מורכב מפעל מרכזי כולל כדוגמת – צ'ילרים, מגדלי קירור ומערכות נלוות הדורשות תיקונים לפי הצורך ותחזוקה מונעת שוטפת.

למה שירותיה של חברת ניהול ועד בית חיצוני במרכז כה נחוצים?

במידה ואתם נמנים על דיירי מבנה משותף, יש להניח כי היה לכם פעם או כעת ועד בית, כמי שאמון על פנייה לבעלי מקצוע לשם ביצוע כל מיני עבודות במבנה המשותף, תחזוקת המבנה, או איסוף כסף מכל דיירי המבנה המשותף, וכיוצא בזאת. אכן, ועד הבית לוקח על כתפיו המון משימות מאתגרות, ולא תמיד הוא בהכרח מצליח להתכתב אתן בהצלחה. נכון, זה ממש לא פשוט, ועל פי רוב קשה למצוא מתנדבים שירצו מרצונם החופשי לתפקד בתור ועד הבית התורן.

ופה בדיוק נכנסת לעניינים חברת ניהול ועד בית חיצוני במרכז. היא נהיית האחראית לכל מה שאי פעם עשה ועד הבית, אבל עכשיו יש פה עניין עם עובדים חיצוניים שלא נמנים בכלל על דיירי המבנה המשותף. פשר הדברים הוא עזרה צמודה של עובדי חברת ניהול ועד בית חיצוני במרכז, שמציעה כל מיני שירותים, וביכולתה לטפל במנעד נרחב של סיטואציות שבהחלט רלוונטיות לצרכי דיירי המבנה המשותף במרכז.

איזה שלושה שירותים ייחודיים מציעה חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז?

אי אפשר לחשוב ברצינות על חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז מבלי לחשוב על שלושת השירותים הייחודיים שהיא מציעה לכם. תעקבו אחרינו:

  • בטחון חיים – למרבית המבנים המסחריים בעידן המודרני יש מערכות רב גוניות לשם מניעת שריפות וכיבוי. חיישנים קשורים בדרך כלל ללוח אזעקה. חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז נהיית אחראית בפועל לעתים קרובות על, למשל – תיאום בדיקות בזמן, בדיקה ותחזוקה אפשרית או החלפה של רכיבים, כמו לדוגמה – גלאי עשן.

    למערכת אזעקת האש יהיו לרוב, כדוגמת – התראות קוליות, לרבות – צופרים, ותאורת נבט חירום גלויה. מערכת כיבוי האש כוללת על פי רוב מערכת של ספרינקלרים הפועלת ביחד עם אספקת מים ומשאבות לנכסים רבי קומות. רכיבים נוספים הזקוקים לבדיקה שגרתית כוללים – מטפים. צוות חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז יהיה אחראי לפעמים לבדיקה של כל אורות החירום החיצוניים והפנימיים ואורות שלטי היציאה.

  • תחזוקה חשמלית – משימות תחזוקה של חשמל יכולות להשתנות מתיקונים קלים יחסית לכאלה שיכולים להיות מעורבים יותר ודורשים חשמלאי. נורות שרופות הינן בין קריאות השירות הבסיסיות ביותר. כמו כן, בעיה שכיחה נודעת היא בעוד שהמפסקים ניתקים, מה שמצביע על כך שצריכת אנרגיה מוגזמת גורמת לעומס יתר. שמא יהיה צורך במעגל חדש המבוסס על מחקר. גם רכיבים עיקריים של מערכת חלוקת החשמל של המבנה מחייבים התייחסות ובמידת הצורך תיקון, כגון – שנאים, מתג ראשי וגיבוי מחולל חירום.

  • אינסטלציה – שירותי אינסטלציה באזורי שימוש גבוה, כמו למשל – מטבחים או חדרי הפסקה, כמו גם מתקני שירותים. חברת ניהול ואחזקת מבנים במרכז מחויבי המציאות לפעמים כדי לנקות סתימות בקווי ניקוז ולהחליף רכיבי חומרה, כמו לדוגמה – ברזים וגם שירותים שאינם ניתנים להפעלה. במבנים מסחריים אנכיים, נדרשת תחזוקה גם במשאבות מים ביתיות.
שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על ניהול ואחזקת מבנים במרכז

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על ניהול ואחזקת מבנים במרכז. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של ניהול ואחזקת מבנים במרכז משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע לניהול ואחזקת מבנים במרכז בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!