חברת אחזקות מבנים » מידע על בתים משותפים » מה צריך לדעת על ביטוח אחזקת מבנה?

מה צריך לדעת על ביטוח אחזקת מבנה?

אתם ניצבים לפני מעמד של רכישת דירה ואתם רוצים להיות בטוחים כי הדירה שתרכשו תשמש אתכם גם בעתיד הרחוק? במידה וכן, עליכם לעשות מספר ביטוחים חשובים.

האזינו למאמר על ביטוח אחזקת מבנה

לצורך הדוגמא, מה תוכלו לעשות אם במקרה מישהו יחווה תאונה מסוימת בבית שלכם אך לבית לא יהיה ביטוח צד ג? במקרים מסוג זה בעלי דירות רבים מוצאים את עצמם משלמים כמויות גדולות של כסף בתור פיצויים ובשל כך קיימת חשיבות רבה מאוד לביטוח צד ג.

בנוסף על כך אתם לא יכולים להבטיח כי מחר או מחרתיים לא יגרם נזק כלשהו לדירה שלכם, בין אם מדובר בנזק שנגרם עקב עבודות אחזקה לקויות ובין אם מדובר בנזק שנגרם עקב נזקים למבנה עצמו. על המקרים הללו ביטוח אחזקת מבנה מעניק כיסוי ומספק לבעלי הדירות ראש שקט. אנשים רבים שאינם עשו ביטוח אחזקת מבנה מצאו עצמם בקשיים כלכליים רציניים לאחר נזק שנגרם לדירה שלהם או לבניין בו נמצאת הדירה.

יורדים לעובי הקורה – מה זה אחזקת מבנים?

כאשר אנו מדברים על אחזקת מבנה אנחנו למעשה מדברים על כל הפעולות השוטפות אותן יש לבצע לצורך הבטחת הפעילות התקינה של מבנה. פעולות אחזקת מבנים כוללות בתוכן פעולות רבות אותן יש לבצע באופן שוטף לרבות: פעולות הנוגעות למערכות החשמל והאינסטלציה, פעולות הנוגעות לאחזקת המעלית אשר קיימת במבנה וכן הלאה. פעולות אחזקת המבנה קמו מתוך מטרה להבטיח את ההתנהלות התקינה והשוטפת של הבניין וגם על מנת לאפשר את צרכי הבניין השונים.

מה כולל בתוכו ביטוח אחזקת מבנה?

טרם אתם חותמים על פוליסת ביטוח כזו או אחרת חשוב מאוד שתדעו מה כוללת בתוכה פוליסת הביטוח, כך עליכם לפעול גם בנוגע לביטוח אחזקת מבנה. על מנת להקל עליכם ריכזנו עבורכם את שלושת התחומים העיקריים אותם מכסה ביטוח אחזקת מבנה.

  • ביטוח צד ג – ביטוח צד ג נועד לצורך כיסוי של מקרים בהם אחד הדיירים בבניין או אדם זר שהיה בבניין נפגע.
  • ביטוח חבות אישית לחברי ועד הבניין – זה לא סוד שחלק גדול מן הדיירים בבניינים שונים ברחבי הארץ מעדיפים לא להיות חלק מוועד הבית מאחר והם חוששים לקבל תביעה. ביטוח חבות אישית מכסה מקרים בהם חבר ועד או מספר חברי ועד מקבלים תביעה, באופן הזה כל דיירי הבניין יכולים לקחת חלק בוועד הבית ללא כל חשש לתביעה.
  • ביטוח מבנה לבניין משותף לאורך כל השנה אנו עדים למקרים שונים בהם נגרם נזק לבניינים משותפים בעקבות נזקי טבע או שמא בזדון. ביטוח מבנה לבניין משותף מכסה מקרים בהם נגרם נזק לרכוש המשותף כתוצאה מאחד או יותר מהמצבים הבאים: פיצוצים בצנרת, רעידות אדמה, פריצות, שריפות וכן הלאה.
  • ביטוח חבות מעבידים – בכל יום ויום קורות תאונות עבודות בתחומים שונים. בניינים אשר מנוהלים בצורה מקצועית ונכונה נעזרים בלא מעט בעלי מקצוע לצורך תחזוקת הבניין. ביטוח חבות מעבידים מעניק לדיירי הבניין את היכולת להתמודד בפן הכלכלי עם תביעות קשות אותן עלולים לתבוע עובדים שנפצעו או נחבלו במהלך עבודתם בבניין.

ביטוח זה מגן על דיירי המבנה מתביעות של נותני שירות ובעלי מקצוע אשר הועסקו ישירות על ידי ועד הבית או בדרך עקיפה על ידי חברת אחזקת הבניין. בעלי מקצוע אשר נפצעו במסגרת עבודה במבנה משותף יכולים לתבוע פיצויים כספיים גבוהים על נושאים שונים לרבות: נכות, טיפולים רפואיים בעקבות הפציעה, אובדן כושר עבודה וכן הלאה. אנשים רבים אינם מכירים את ביטוח חבות מעבידים אך ללא כל ספק מדובר בביטוח חשוב במיוחד אשר יש להתייחס אליו בתשומת לב רבה.

מדוע חשוב לעשות ביטוח אחזקת מבנה?

בעלי דירות רבים בוחרים להיעזר בשירותים של חברות אחזקת מבנים כדי להבטיח פעילות שוטפת ותקינה של המבנה וכתוצאה מכך ראש שקט לכל בעלי הדירות במבנה. בעקבות אותה סיבה בדיוק מומלץ מאוד לעשות ביטוח אחזקת מבנה, על מנת להבטיח גב כלכלי במקרים שונים של נזקים.

רשימת הסיבות שבגללן חשוב לעשות ביטוח אחזקת מבנה היא ארוכה מאוד, אנחנו החלטנו להתייחס לאחת הסיבות העיקריות.

במהלך השנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על מקרים שונים בהם נזקי טבע גורמים נזק משמעותי לבניינים. במקרים מסוג זה לא מעט דיירים מאבדים את כל הרכוש שלהם וכאן נכנס לתמונה ביטוח אחזקת מבנה. ביטוח אחזקת מבנה מעניק לכל דיירי המבנה שקט וביטחון מאחר והם יודעים שיש להם גיבוי במקרים שונים שעלולים לגרום נזק לרכוש שלהם.

באיזה חברה כדאי לעשות ביטוח אחזקת מבנה?

כשם שביטוח אחזקת מבנה הוא דבר חשוב כך גם קיימת חשיבות רבה לחברת הביטוח דרכה תבחרו לעשות את הביטוח.

חלק גדול מהאנשים נוהגים לבחור בחברות הביטוח הגדולות והמוכרות מאחר ורבים לפניהם בחרו בהן. אולם, חברות הביטוח הפופולריות והגדולות אינן מספקות מענה אישי ואיכותי במקרים רבים מאחר והן עמוסות מאוד.

בנוסף על כך חברות הביטוח הגדולות מצוידות בצוות מקצועי של עורכי דין שבחלק גדול מן המקרים עושים כל שביכולתם על מנת להבטיח שחברת הביטוח לא תצטרך לשלם ללקוחותיה את הפיצויים הנדרשים.

אף אחד מאיתנו לא מעוניין למצוא את עצמו נאבק רק כי הוא רוצה להפעיל את ביטוח אחזקת המבנה עליו הוא משלם.

בסופו של דבר הבחירה נמצאת בידיים שלכם אך חשוב מאוד לבדוק לעומק את הפרטים השונים ולהבין מה מתאים לכם יותר, חברת ביטוח גדולה או שמא חברת ביטוח קטנה יותר המספקת יחס אישי.

ביטוח אחזקת מבנה – אל תתפתו למחיר נמוך

אין ספק כי רכישת דירה היא התחייבות גדולה מאוד ובאותו אופן גם הביטוחים השונים שעושים לדירה. למרות זאת, אפילו שאתם מתמודדים עם הוצאות לא קטנות לאחר רכישת הדירה אין הדבר אומר כי הבחירה הנכונה עבורכם תהיה חברת הביטוח אשר מציעה את המחיר הזול ביותר בשוק.

ברוב המוחלט של המקרים חברות ביטוח המציעות מחירים נמוכים במיוחד ביחס למחיר הממוצע בשוק לא יספקו לכם את הכיסויים המובטחים. בעקבות כך חשוב מאוד לדעת כי במרבית המקרים בחירה בחברת ביטוח המציעה מחיר ממוצע היא הדרך הטובה ביותר לוודא כי לא תשלמו סכומים כספיים גדולים מדי וכי כן תקבלו את המענה המתאים במידה ותצטרכו להפעיל את הביטוח.

שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על ביטוח אחזקת מבנה

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על ביטוח אחזקת מבנה. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של ביטוח אחזקת מבנה משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע לביטוח אחזקת מבנה בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!