חברת אחזקות מבנים » מידע על בתים משותפים » כמה עולה ביטוח בניין משותף – ביטוח בית משותף השוואה מחירים

כמה עולה ביטוח בניין משותף – ביטוח בית משותף השוואה מחירים

הנושא שהכי נשכח בעניינים של בניינים משותפים הוא ביטוח הבית. חשוב מאוד לדעת שגם בבית משותף כל בעל דירה יכול להיתבע משפטית בגלל נזק שקרה כתוצאה מליקוי כלשהו או משימוש שהוא חריג במכשיר מסוים אשר גרם נזק לרכוש המשותף של כל הדיירים או לדייר אחר.

האזינו לכתבה

הנזק יכול להיות כל נזק, גם בגוף וגם ברכוש. היום אנחנו נדבר על כמה עולה ביטוח בניין משותף – ביטוח בית משותף השוואה מחירים. יש למה להמשיך לקרוא. יאללה מתחילים.

ניהול ואחזקות מבנים מחיר ביטוח בניין משותף

איזה ביטוח צריך לעשות וכמה עולה ביטוח בניין משותף?

קודם כל מה שעליכם לדעת הוא שהמחיר משתנה מבניין משותף אחד למשנהו וזה תלוי בכמה דברים, לכן לענות על השאלה כמה עולה ביטוח בניין משותף זה קצת קשה. עוד דבר חשוב שצריך לדעת הוא שוועד הבית יכול לפעול על דעת עצמו ובאופן עצמאי ולהתקשר לחברת ביטוח על מנת לרכוש ביטוח לבית המשותף. ביטוח של בית משותף הוא מרכיב מאוד חשוב בכל מה שקשור בניהול ובתחזוקה של הבית המשותף. זו הסיבה שאין שום צורך בהסכמתם של הדיירים בנושא. כמו ביטוח לרכב, גם ביטוח של בניין משותף רוכשים לתקופה של שנה אחת בלבד וצריך לחדש אותה בגמר התקופה.

ישנם כמה סוגים של פוליסת הביטוח. יש כל מיני כיסויים וכל מי הרחבות אשר ניתנים לרכישה בהתאם למה שוועד הבית יבחר. הביטוח הכי חשוב שוועד הבית יכול לבחור הוא ביטוח מקיף לבית המשותף והוא יהיה מורכב מכמה מרכיבים.

  • המרכיב הראשון הוא ביטוח של המבנה והוא יכסה את ההוצאות שיגרמו בעקבות נזקים שנגרמו לרכוש המשותף וזאת כתוצאה מפיצוץ של צנרת מים, שרפה, נזקי טבע, נזקי רעידת אדמה, נזק שנעשה בכוונה, פגיעה של כלי רכב בבניין או פגיע של כלי בשער החשמלי וגם גניבה. הביטוח הזה מכסה גם נזקים שהם לא צפויים לרכוש המשותף. הביטוח הזה לא מכסה בלאי שנעשה באופן טבעי כמו איטום של גג הבניין.

  • המרכיב השני הוא ביטוח צד שלישי. הביטוח הזה יכסה את כל דיירי הבית וכל אדם זר אשר ייפגע במקרה או בזדון ברחבי הרכוש המשותף שבבניין. תפקידו של הביטוח הזה הוא להגן בעצם על ועד הבית ממקרים של תביעות כספיות אשר יכולות להגיע גם למאות אלפים של שקלים. זה יכול להיות במקרה של פגיעה גופנית ברחבי הרכוש המשותף, וזה יכול להיות גם בפגיעה של הרכוש פרטי עקב פגיעה ברכוש המשותף.

  • הרכיב השלישי והאחרון הוא ביטוח של חבות מעבידים. תפקידו של הביטוח הזה להגן על ועד הבית ועל כל דיירי הבית המשותף מפני תביעות שהן כספיות. התביעות הללו יהיו של העובד שמועסק על ידי ועד הבית ונפגע בעת עבודתו בתחום של הרכוש המשותף, כמו למשל מנקה, גנן ועוד. במהלך התביעה הביטוח הלאומי הוא זה שמפצה את העובד בסכומים שהם קבועים וברוב הפעמים גם קטנים מהגובה של התביעה הכספית.

האם סוגי הביטוחים השונים ישפיעו על ביטוח בית משותף השוואה מחירים?

אין ספק שלכל ביטוח בית משותף השוואה מחירים שונים. לכל ביטוח דירה יש את התנאים שלו ולכן המחירים יהיו שונים. ביטוח דירה יהיה מורכב משני רכיבים עיקריים, ביטוח של המבנה וביטוח של התכולה. אתם יכולים לרכוש את אחד הרכיבים או את שניהם. העלויות של ביטוח הדירות יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים לבין כמה אלפים וזה תלוי במה שתבחרו. דיירי הבתים המשותפים שרוצים להגן ולשמור על הרכוש שלהם צריכים לרכוש ביטוח דירה פרטי ותוך כדי לוודא שוועד הבית רוכש ביטוח מבנה אשר יכלול בתוכו כיסוי לשאר הרכוש המשותף עם דיירי הבניין האחרים. במקרים כאלו אתם תהיו בטוחים שגם במקרה של נזקים אתם תקבלו שיקום מהיר גם לדירתכם הפרטית וגם לבניין המשותף.

כמה עולה ביטוח בניין משותף ומה הוא מכסה?

מחירו של כל ביטוח הוא שונה מביטוח לביטוח וזה תלוי במה הוא הביטוח, מה הוא מכסה ועוד. ביטוח מבנה לבית המשותף מספק כיסוי לכל החלקים המשותפים של הבניין, בין אם זה חדרי שירות, חדר האשפה, החניון, המקלט, מעליות, שערים, דלתות הכניסה, מתקני הסקה וכל מתקן אשר משמש כל בעלי הדירות או אפילו משמש את חלק מבעלי הדירות, וזו התשובה לשאלה כמה עולה ביטוח בניין משותף. הכל תלוי במה בוחרים.

מה זה ביטוח בית משותף השוואה מחירים?

ביטוח בית משותף השוואה מחירים נעשה כאשר ועד הבית רוצה לרכוש ביטוח לבניין המשותף. ביטוח הבניין המשותף הוא ביטוח לבניין ולאזורי המשותפים של כל בעלי הדירות. בניין משותף הוא בניין שמכיל שתי דירות לפחות. לכל דייר שמתגורר בבניין משותף שכזה יש צורך בביטוח בניין משותף. ביטוח כזה מבטח את כל דיירי הבניין מפני כל מיני נזקים שונים או אפילו מפני תביעות נזקים של אחרים.

כמה עולה ביטוח בניין משותף ואילו מקרים הוא מכסה?

כמה עולה ביטוח בניין משותף זה שאלה של מה הביטוח מכסה. כל דייר בבית משותף צריך במקרה הצורך, ביטוח שיכסה לו נזקים של שריפה, נזק למעלית ממים, פיצוץ של גז, פיצוץ של צנרת מים, גם נזקי טבע כמו סערה, סופה או רעידות אדמה, שיכסה פגיעה של כלי רכב בבניין, נזק שנעשה בזדון וכמובן גם שפריצות וגניבות.

מה חשוב לבדוק לגבי ביטוח בית משותף השוואה מחירים?

כאשר אתם מבצעים ביטוח בית משותף השוואה מחירים עליכם לוודא שבמהלכה של ההשוואה כל מה שכבר ציינו מכוסה בביטוח. ישנם ביטוחים שיציעו יותר, אך בתוספת תשלום. נוסף על כך, אם תוסיפי עוד בעלות תוכלו להוסיף עוד סעיפים לביטוח. זה הדבר העיקרי שיש לבדוק בהשוואת המחירים.

כמה עולה ביטוח בניין משותף ומה הם היתרונות שלו?

אז עכשיו כבר אפשר לסכם את השאלה כמה עולה ביטוח בניין משותף בצורה שזה תלוי ברכיבים השונים שכל ביטוח מכיל. היתרונות של ביטוח הוא שאם אין לדיירים ביטוח כלשהו ויקרה מצב בו יהיה נזק בלתי הפיך, ביטוח לבניין משותף ימנע את התלות לשיקום הנזקים ולכל התהליך.

שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על ביטוח בניין משותף

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על ביטוח בניין משותף. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של ביטוח בניין משותף משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע לביטוח בניין משותף בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!