חברת אחזקות מבנים » מידע על בתים משותפים » איך עובדת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף?

איך עובדת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף?

אחת מן הדרכים הכי הגיוניות וקלות לשילוב עקרונות החיים הירוקים בחיי היום יום שלכם, הינה באמצעות התקנה של מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף.

האזינו לכתבה

כדאי שפשוט תמשיכו בקריאה מהנה, ותבינו כי מים חמים הם משהו שמרבית בני האדם צורכים על בסיס יום יומי, שמהווים מרכיב חשוב בחיים, אך מרבית הבריות בכלל לא מטרידות את מוחם בדבר המותרות האלו. עד כמה שהמים החמים ממש מועילים לכל האנשים, הגיוני להשתמש בדוד שמש על מנת ליהנות ממקלחת חמה, ויותר הגיוני להשתמש במערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף, בעוד נחקור פה איך עובדת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף?

מה יתמוך בהחלטה שלכם להתקין מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף?

יש מספיק סיבות שיכולות בהחלט לתמוך בהחלטה שלכם להתקין מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף, והנה כמה מהן על הדרך:

  • מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף אמינה – האם ידעתם שהיא אמינה בדיוק כמו עמיתה שלה הגז או החשמל ובעלת תוחלת חיים של בין חמש עשרה שנים לבין ארבעים שנים אם מתחזקים אותה כראוי? טוב זה נכון. מערכות סולאריות לחימום מים חמים עשויות לספק בלי כל בעיה את צרכי המים החמים של הבית למשך המון שנים, כאמור לעיל, וזאת מבלי לחוות בכלל תקלות. וכל עוד השמש זורחת, המים החמים ימשיכו לזרום דרך הצינורות וגופי האינסטלציה שלכם. גם בימים שבהם מעונן בחוץ, עדיין יש לרוב מספיק חום קרינה זמין כדי לחמם את המים שלכם. כמו כן, יש לה כה מעט חלקים. ככל שמערכת מכילה פחות חלקים, כך קטן הסיכוי שהיא תחווה תקלה. מרבית המערכות הסולאריות לחימות המים שקיימות במציאות העכשווית פשוט דורשות בדיקה שנתית ושטיפה של המערכת כדי להבטיח שהמכונות יישארו פעילות.

  • מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף מפחיתה את חשבון השירות שלכם – על פי מנעד נרחב של מחקרים שבוצעו בתחום נמצא כי על שימוש באנרגיה של בית ישראלי טיפוסי מצביעים על כך שמחממי מים חמים מהווים בין חמישה עשר אחוזים לבין שלושים אחוזים מחשבון החשמל הכולל של בעלי הבית. תנסו לתאר לעצמכם,  מה תוכלו לעשות עם הכסף שתחסכו בכל חודש בחשבון האנרגיה שלכם לאחר התקנת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף. עבור המון בני אדם בתקופה כלכלית כל כך מאתגרת שאנו חווים, סכום כסף שכזה עשוי להיות נתח רציני למדי של שינוי. עם הרבה מערכות סולאריות לחימום מים חמים שמחזירות את ההשקעה הראשונית תוך כדי רק ארבע שנים, יהיה באפשרותכם ליהנות במהירות מהמעלות המתמשכות של קבלת מים חמים בחינם לביתכם מדי יום ביומו.

  • מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף מפחיתה את פליטת הזיהום – זה באמת מובן מאליו שהיא נפלאה לאיכות הסביבה.

  • מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף נחשבת להשקעה מושכלת – בעולם של היום, הטכנולוגיה הירוקה צוברת פופולריות בקרב קונים ומוכרים של נדל"ן למגורים ומסחר. באופן כללי, ביצוע שיפורים ידידותיים לסביבה בבית שלכם היא דרך קלה להגדיל את הערך הכולל והמשיכה של הנכס שלכם. סוכני נדל"ן מחפשים גם את השימוש בטכנולוגיות ירוקות בנכס כדרך לקדם ולפרסם אותו.

  • מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף מקדמת עצמאות אנרגטית – כאשר משתמשים במחמם מים ביתי רגיל, היכולת להתקלח במים חמים היא באמת נתונה בידי ספקי השירות. אם אי פעם תהיה הפרעה בשירות החשמל או הגז הטבעי שלכם, באופן זמני לא תוכלו ליהנות מהיתרונות של מים חמים. עם מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף, חוסר הנוחות הזה יוקל, מכיוון שאפשר לקבל מים חמים כמעט בכל עת של השנה, גם אם יש הפסקת חשמל או דליפת גז. נקיטת צעד לקראת עצמאות אנרגטית היא דרך נהדרת להבטיח את הביטחון והיציבות העתידיים שלכם ושל בני המשפחה שלכם.

איך עובדת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף?

והגענו למושא המאמר שלנו – ונשאלת השאלה המאוד עקרונית – "איך עובדת מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף? ובכן, זה הולך ממש כך – על גג המבנה מתקינים קולטי שמש ייעודיים, שניתן באמצעותם פשוט לחמם מים על ידי קרני השמש.

המערכת הסגורה מאפשרת לכם לחמם מים בכולה, בכל בית ובכל קומה בשיא האפקטיביות. הדוד המקומי, אשר מותקן בכל דירה מדירות המבנה המשותף, מקבל מים חמים באופן ישיר מן המערכת. את הדוד מתקינים במקום מוסתר, ובאופן הזה הוא לא משפיע לרעה על נראות המקום. באופן עקרוני, משאבה מתקדמת מספקת מים לכל קומה במבנה המשותף בצורה מדויקת, איכותית וכן פרטנית. ולסיום, מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף פועלת בצורה אוטומטית לשם צרכי הבתים במבנה המשותף.

שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של מערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע למערכת סולארית לחימום מים בבניין משותף בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!