חברת אחזקות מבנים » מידע על בתים משותפים » התקנת בלוני גז בבניין משותף – איך זה עובד?

התקנת בלוני גז בבניין משותף – איך זה עובד?

מאוד חשוב שתקפידו לשפר את יעילות האנרגיה בבניין המשותף שלכם. מזג אוויר סוער או הפסקות חוזרות שמשבשים את תפקוד החשמל, בוודאי יגרמו לכם, ולו במקצת לבצע התקנת בלוני גז בבניין משותף.

האזינו לכתבה

בעוד חשבונות החשמל שלכם ימשיכו לנסוק, תגיעו להחלטה בעצמכם לבחור בגז טבעי, שהינו ממש בטוח, נוח, חסכוני ומהימן. באם תמשיכו לקרוא, תגלו שהגז ניתן להרחבה בשיא הנוחות במקביל לקווים שמותקנים בבניין המשותף, בשביל לשרת את אנרגיית הגז למכשירי חשמל או לאזורים אחרים בבניין המשותף בטווח הארוך. תמשיכו בקריאה ותגלו עובדות מאלפות על התקנת בלוני גז בבניין משותף – ואיך זה עובד בכלל?

מה הסיבות אשר תומכות ברעיון של התקנת בלוני גז בבניין משותף?

באופן כללי, העלות הראשונה של רכישה והתקנה של בלוני גז בבניין משותף יכולה להסתבר כגבוהה למדי. ברם, העלויות באופן שוטף לרוב הרבה יותר נמוכות. ועכשיו נציג בפניכם את הסיבות שתומכות ברעיון של התקנת בלוני גז בבניין משותף:

  • ערך מכירה חוזר של הבית במבנה המשותף מוגדל – רוכשי בתים בכל זמן נתון תרים אחרי נכסים חכמים, כמו גם, בתים ידידותיים לסביבה ובעלי אנרגיה יעילה ואמינה. כאשר תשלבו התקנת בלוני גז בבניין משותף, ערך הנכס שלכם יעלה אוטומטית.

  • נוח וזמין – ברוב התרחישים, התקנת בלוני גז בבניין משותף מתבצעת מתחת לפני הקרקע, מה שהופך אותה לפחות מועדת להפרעות באספקה. אתם עשויים ליהנות מהיתרונות של אנרגיית גז בבית שלכם אף כשיש סערה או הפסקת חשמל. זה נוח באופן הזה שאתם לא צריכים לדאוג שיגמר הגז או להחליף בלוני גז ריקים למילוי חוזר.

  • אתם מוכנים לעונת החורף – הביקוש לגז טבעי הוא הגבוה ביותר בחורף בעוד שאתם צריכים את הבית שלכם מחומם היטב. חיבור הגז הטבעי יגרום לכם להרגיש בנוח בימים הקרירים האלה.

  • יעיל – גז טבעי יעיל כשאתם מבשלים, תפעילו את מכשירי הגז שלכם ותחממו את הבית שלכם. התקנת בלוני גז בבניין משותף תספק חום ישיר אופטימלי לשימוש אף בפנים ואף בחוץ. היא בעצם מייצרת יותר חום ממקורות אחרים. ביכולתכם לשלוט בטמפרטורות הבישול בצורה מדויקת יותר בעת שימוש בכיריים גז. הציוד והמכשירים הפועלים על גז טבעי צורכים פחות אנרגיה מאשר חשמל. אלה כוללים מחממי מים, תנור, ומכונת כביסה.

  • התקנת בלוני גז בבניין משותף חוסכת לכם זמן ומשאבים – כשאתם מארחים אורחים או קבוצת חברים, הגג או החצר האחורית יהיו המקום האידיאלי להירגע בו. תוכלו ליהנות אווירה קסומה. עם זאת, אם הוא לא תתחברו לגז טבעי, תצטרכו להמשיך ולהוסיף עצים. זה גוזל זמן ומזלזל אנרגיה. כדי לחסוך לכם כסף מקניית עצים, התקינו את קו הגז הטבעי שיהיה עקבי ותוכלו ליהנות מהערב.

  • חסכוני – התקנת בלוני גז בבניין משותף הינה אפשרות הרבה יותר טובה מחשמל. מכשירי חשמל בבית שלכם הפועלים על גז טבעי צורכים פחות כסף לתפעול, מה שהופך את חשבונות החשמל שלכם לנמוכים יותר.

  • רבגוניות – בין אם בחצר האחורית שלכם, ובין אם בתוך הבית, התקנת בלוני גז בבניין משותףמבטיחה שהפעילויות היום יומית שלכם לא תופסק. עם שימושים רבים עבור קווי גז ברחבי הבית שלכם, אתם יכולים להתקין לפידי גז שיכולים להיות חלק מהעיצוב וגם מחמם בריכה.

  • ידידותי לסביבה – גז טבעי נשרף נקי מאוד, בניגוד לפחם. חלק מחלופות הדלק גם פולטות גופרית וחנקן באוויר ובכך הופכות אותן לא בטוחות ולא ידידותיות לבית שלכם. התקנת בלוני גז בבניין משותף משחררת פחות פליטת CO2 לאוויר ומקל עליכם בנשימה.

  • אפשרות בטוחה יותר – בלוני גז עלולים להתלקח ועלולים להסתכן בהתפוצצות אם אינם מטופלים היטב ולגרום להרבה אסונות. עם התקנת בלוני גז בבניין משותף, אתם יכולים לכבות את חיבור הגז שלכם ממרחק בטוח. במקרה שאתם משפצים את הנכס שלכם, באפשרותכם להבטיח שלא יהיו נזילות גז באמצעות כיבוי האספקה ​​עד שתסיימו את השיפוץ בבית. במהלך התקנת בלוני גז בבניין משותף, האינסטלטור ייעץ לכם כיצד לטפל בגז במקרה שאתם חושדים שיש נזילה.

  • בלי כל עישון – כשאתם מכינים את האש החיצונית שלכם, אתם לא צריכים לשאוף עשן ורעלים אחרים. כאשר אתם מבצעים התקנת בלוני גז בבניין משותף, אתם לא צריכים לדאוג מהעשן או לסבול מירידת שיעול אינסופית. זה גם לא מזהם את האוויר בפחמן חד חמצני. עם מנגל גז, להבות הגז מתפשטות באופן שווה ומאפשרות בישול על פני שטח שלם מאשר להתרכז במקום אחד.

התקנת בלוני גז בבניין משותף – איך זה עובד?

כדי לדעת על התקנת בלוני גז בבניין משותף – איך זה עובד? פשוט תעקבו אחרינו. בעיקרון, התקנת בלוני גז בבניין משותף חייבת להתבצע רק באמצעות טכנאי גז מקצועי ומנוסה. ולא כן ושלא בהתאם לכללים, אתם מסתכנים בניתוק של אספקת הגז.

כדי שזה יתרחש, עליכם לפנות לאחת מחברות הגז שמפוקחת במדינת ישראל, ושהן מחזיקות באישור של משרד האנרגיה והתשתיות. קודם כל, הן מספקות שירותי אספקת גז, אחזקה ותפעול, ומעבר לכך עובדים אצלן גורמים הנדסיים וטכנאים מיומנים ומקצועיים.

כשחושבים איך עובדת התקנת בלוני גז בבניין משותף חדש, כי אז בשלביה הסופיים של בנייתו, צריך פשוט לבצע חיבור של המבנה לכל מיני תשתיות, כמו למשל – מערכת הגז. התכנון של התקנת בלוני גז בבניין משותף כולל את אמצעי האחסון התת קרקעיים האיכותיים ביותר, הבטיחותיים והמהימנים, שמחייבים המון ניסיון וידע. בהקשר להיבט של התקנת בלוני גז בבניין משותף להולכה מבלונים – צריך להבין, כי אף במציאות העכשווית עדיין רווח השימוש בבלוני הגז.

בדרך כלל מקבלים אספקה על ידי בלונים קטנים או גדולים. מי שעובר לבית בבניין משותף, שבו אין תשתית חיה ובועטת של גז, באפשרותו להזמין התקנת בלוני גז בבניין משותף. מדובר על מערכות גז שמתאימות למבנים שחפים מכל נוכחות של מערכת גז חדישה, או לבתי עסק מהתחומים לרבות – צרכים תעשייתיים או חקלאיים, ואף מסעדות. עוד סוגים של התקנת בלוני גז בבניין משותף באים לידי ביטוי בהתקנה של גריל גז ומערכות תעשייתיות, או התקנה של מחממי מים בגז.

שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על בלוני גז בבניין משותף

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על בלוני גז בבניין משותף. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של בלוני גז בבניין משותף משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע לבלוני גז בבניין משותף בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!