חברת אחזקות מבנים » מידע על בתים משותפים » תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף

תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף

בכל בניין שהוא משותף תוכלו למצוא שם חדר אשפה. חדר האשפה זה המקום שאתם הכי פחות תרצו להכיר או להישאר בו יותר מדי, אך אין מה לעשות, זהו החדר הכי מרכזי בבית המשותף ואם לא תתחזקו אותו נכון, אתם תיהנו משלל של ריחות לא נעימים ואולי אף מפגעים תברואתיים. אז מי עושה את תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף? המשיכו לקרוא ותגלו את כל התשובות.

האזינו לכתבה

מה כוללת תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף?

תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף כוללת בין היתר ניקיון של חדר האשפה, שטיפה של פחי האשפה, טיפול בקירות ובתקרה של חדר האשפה, סגירתו של חדר האשפה, הדברה ומניעה של מזיקים וגם טיהור והפצה של ריחות נעימים. הדבר הכי חיוני בבניינים משותפים הוא שמירה על רמת התברואה. צריך להקפיד על תחזוקה נכונה ועל ניקיון של חדר האשפה על כל צדדיו, כולל הקירות והתקרה וכולל גם את הפחים. צריך להקפיד שהניקיון יבוצע על בסיס יומי או שבועי, כמובן שזה תלוי לגודלו של הבניין ולכמות האשפה שנוצרת בו. אחרי כל ניקיון כזה, מומלץ להוסיף חומרי ריח וטיהור אוויר כדי להשרות הרגשה נעימה יותר.

ניהול ואחזקות מבנים תחזוקת פחי האשפה

למה עליכם לדאוג לתחזוקת פחי אשפה בבניין משותף?

אי פעם עברתם ליד בניין כלשהו שיכולתם להריח ממרחק את חדר האשפה שלו? נכון שזה לא היה נעים כל-כך? תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף יכולה למנוע את זה. חדר אשפה שלא מתוחזק טוב והוא כל הזמן מלוכלך, עם הזמן הוא יהפוך למפגע תברואתי.

הוא ימשוך אליו חרקים, חיידקים ועוד הרבה מזיקים שיהוו עבורכם ועבור המשפחות שלכם סכנה קיומית. האחזקה השוטפת של חדר האשפה תמנע את זה. נוסף על כל אלה, חדר אשפה מלוכלך ימשוך אליו גם חתולי רחוב וכל מיני בעלי חיים שהם גם יכולים להיות נשאים של כל מיני מחלות. חדר אשפה נקי וסגור ימנע את הבעיה הזו.

למה כדאי לשים לב כשזה נוגע לתחזוקת פחי אשפה בבניין משותף?

כשזה מגיע לעניין של תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף עליכם לוודא שהעירייה אכן מגיעה לרוקן את פחי האשפה בתדירות שהיא מספיקה לייצור האשפה בבניין שלכם. אם הבחנתם בבעיה, פנו לעירייה לעזרה. תדאגו כי כל הדיירים זורקים את האשפה שלהם לתוך הפח ולא סתם בחדר האשפה. אם דאגתם לתחזוקת חדר האשפה, תנסו לדאוג גם להציב בכניסתו מתקן מחזור לבקבוקים, מיכלים מפלסטיק, פח לניירות ובכלל כל מה שיעלה בראשכם שיעזור לדיירים למחזר.

למה אתם צריכים תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף נגד מזיקים?

תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף יכולה למנוע את כניסתם של מזיקים וחיידקים אחרים. הרבה ישאלו את עצמם מה כבר יהיה כל-כך נורא אם המזיקים ימשכו לחדר האשפה? הרי זה לא שהם נכנסים לתוך המגורים או משהו אחר בסגנון.

אז לא כך הדבר כלל. תמיד תזכרו שחדר האשפה הוא חלק קריטי מבניין המגורים עצמו והוא בלתי נפרד ממנו. לכן, אם המזיקים ימשכו לחדר האשפה שלכם, הם בעצם יהיו מאוד קרובים לבמנה המגורים שלכם, ולא רחוקה הדרך מן חדר האשפה לדירה שלכם. גם אם כל הדיירים יקפידו לזרוק את האשפה לתוך הפח בשקיות הסגורות, יש מקרים בהם הנוזלים שהצטברו בשקיות האשפה יחלחלו מבעד לשקית אל תוך הפח וימשכו מזיקים לתוך חדר האשפה גם לאחר שכבר פינו אותו. זו הסיבה שאם תדאגו לתחזוקה תקינה, כל זה יכול להימנע.

איך עליכם להוביל לתחזוקת פחי אשפה בבניין משותף נגד מזיקים?

כמו פחי האשפה הגדולים שנמצאים בכל רחוב, כך חדרי האשפה בבניינים המשותפים מושכים אליהם מזיקים כאלה ואחרים. בשביל למנוע את זה עליכם להקפיד על תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף תקינה, שימו לב לסדקים ברצפות או לסדקים בקירות, לניקוזי הרצפה ועוד. כל אלה בהחלט יכולים לצבור המון לכלוך ולחות, דברים אשר מושכים את המזיקים.

נוסף על כך, גם פיר האשפה יכול לגרום לנזק רב. פיר האשפה הוא אחד הגורמים הבעייתיים, מכיוון שהוא זה שנותן את הגישה הישירה לחדר האשפה מהקומות הגבוהות יותר, היכן שנמצאות גם דירות מגורים וגם משרדים. אם תיתקע פסולת בפיר האשפה זה עלול לגרום להרבה מאוד מזיקים להתרבות בתוך הפיר וכך באזורים שהם חסרי גישה יהיה קשה עד כמעט אין סיכוי להדביר שם. מה שיכול למנוע את התופעה הזו הוא ניקוי קבוע של פירי האשפה.

כיצד תבצעו תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף על ידי הדברה?

הדברה של חדר האשפה כצורך של תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף היא פעולה יחסית פשוטה, מכיוון שמדבירים חדר שהוא חיצוני ואינו חלק מהבית. מצד שני של המטבע, עדיין מדובר על חדר שכל דיירי הבניין ועובדי הבניין נכנסים אליו או מתקרבים אליו בצורה כזו או אחרת. הדברה מהסוג הכימי יכולה להבטיח לכם שתיפטרו מכל סוגי המזיקים שבחדר וגם שלא יחזרו בזמן הקרוב.

אם תדבירו את פירי האשפה, זה כבר מתחיל להיות מסוכן. אי אפשר לפנות את הבניין למספר ימים בשביל הדברה אחת של פחי האשפה, כי מדובר פה על מספר לא קטן של דיירים, ולכן הם נאלצים לספוג את הרעל ולסכן את בריאותם. נוסף על כך, פחי האשפה מתחלפים בתדירות יחסית גבוהה, כך שגם אם בוצעה הדברה, כל עוד תזרקו אשפה חדשה לפחים, המזיקים יכולים לחזור ולהימשך אליה. זו היא הסיבה למה חשוב שתזמינו הדברה אשר תתבצע כל תקופת זמן ספציפית. הדבר יעזור להקטין את כמות הופעתם של המזיקים ואת הנזקים שלהם. לסיכום, שמרו על תחזוקת פחי האשפה בבניין שלכם, למען בריאותכם.

שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של תחזוקת פחי אשפה בבניין משותף משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע לתחזוקת פחי אשפה בבניין משותף בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!