חברת אחזקות מבנים » מידע על בתים משותפים » שיפוץ לובי בניין משותף – מה צריך לדעת לפני שעושים את זה?

שיפוץ לובי בניין משותף – מה צריך לדעת לפני שעושים את זה?

האם אתם זוכרים מתי בפעם האחרונה נכנס למבנה בו אתם גרים והיה לכם נעים? או שאתם כבר הרבה שנים גרים בבניין מוזנח ולא נעים לכם להזמין אליכם אורחים בגלל זה? חושבים שהלובי כניסה לבניין שלכם צריך לעבור שיפוץ? בשביל זה אנחנו כאן. היום נדבר על שיפוץ לובי בניין משותף – מה צריך לדעת לפני שעושים את זה? המשיכו לקרוא ותגלו בעצמכם

האזינו לכתבה

מה כולל שיפוץ לובי בניין משותף?

ראשית כל, עליכם לדעת שכאשר אנו מדברים על שיפוץ לובי בניין משותף, אין גבולות בנושא. כלומר, בכל בניין יש הרבה שיפוצים שאפשר לעשות ולכן, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לבעל מקצוע שיבוא ויראה את הבניין שלכם, ובכך יציע לכם את השיפוצים האפשריים שניתן לבצע. אתם יכולים לבצע תיקון של נזילות, החלפה של הריצוף השבור שנמצא בכניסה של הבניין, צביעה של קירות הלובי ועוד הרבה דברים אחרים. בחלק מן הבניינים יהיה צריך לבצע גם התקנת אריחים וחיפויים כאלה ואחרים. כל זאת נעשה במטרה לגרום לבניין להיראות יפה יותר ומודרני יותר. כי אין לכם מה לעשות, הלובי הוא תעודת הזהות של הבניין כולו. תשקיעו בו, תשקיעו בהכל.

מה צריך לדעת לפני שעושים את זה, מאיפה אתם אמורים להתחיל?

אז מה צריך לדעת לפני שעושים את זה? בואו נראה. נכון, שיפוץ לא תמיד היה הדבר שהכי פשוט לבצע ולא תמיד יודעים איפה להתחיל. בהרבה מאוד בתים משותפים, קשה להגיע להסכמה בין דיירי הבניין וזה יכול לגרום לפרויקטים להיתקע אפילו לכמה שנים. יש חברות מקצועיות שתפקידם הוא לתת לכם את השירות המתאים לכל אורך השיפוץ.

בעל המקצוע יעזור לכם כבר בשלבים הראשונים של התכנון. הוא יגיע, יסתכל על המקום ויתרשם ממנו ולאחר מכן יציע לכם מספר אופציות ופתרונות אפשריים שיעזרו לשפר את הכניסה של הבניין שלכם. נוסף על כך, ישנן חברות שיעזרו לכם גם בכל עניין המימון ויביאו לכם הצעת מחיר שתהיה אטרקטיבית עבורכם ואפשרית למימוש.

מה ייתן לכם שיפוץ לובי בניין משותף?

לא משנה אם אתם עומדים למכור את הדירה שלכם בקרוב או שרק חושבים על האופציה הזו, כל שיפוץ לובי בניין משותף, יעלה את הערך הדירה שלכם. כלומר, גם אם עשיתם שיפוץ בדירה עצמה, כל עוד הכניסה לבניין שלכם תיראה ישנה ומוזנחת, זה עלול לגרום להרבה אנשים להירתע מעצם המחשבה של רכישת הדירה מכם. לכן שיפוץ הלובי זה משהו שבהחלט כדאי לכם לחשוב עליו במידת הצורך.

מה צריך לדעת לפני שעושים את זה ולמה עושים את זה?

למה עושים שיפוצים בלובי של בניין משותף? הסיבה אולי הכי חשובה לעשות שיפוץ בלובי היא למען הביטחון של דיירי הבניין. שיפוץ של הלובי זה אומר שאתם מחדשים אלמנטים מאוד ספציפיים כמו ארון חשמל, קירות, תאורה, את דלת הכניסה, את האינטרקום ועוד. במקרים רבים בכלל לא שמים לב שדלת הכניסה מתבלה ומתיישנת וכך ניתן לחדור לבניין בלי שום בעיה. כאשר מחדשים את דלת הכניסה ומוסיפים בה כל מיני מנגנוני אבטחה, אפשר למנוע מאנשים לא רצויים להיכנס. וכך בעצם ענינו על מה צריך לדעת לפני שעושים את זה, שיש סיבה מספיק טובה לבצע שיפוץ בלובי והיא הבטיחות והשקט הנפשי שלכם.

למה חשוב לבצע שיפוץ לובי בניין משותף?

אם אתם דיירים שמתגוררים בבניין משותף או שיש לכם משרד בבניין מסחרי, אתם צריכים לדעת כמה לובי נקי, רענן ומשופץ חשוב לאיכות חייכם ולפעילות המקום.  הלובי הוא החדר הראשון שאנחנו פוגשים בכניסה של הבניין והוא חייב להיות מטופח תמיד. לכן, כשמגיע זמנו, גם הלובי מתיישן וכבר לא עדכני לזמן הנוכחי שהוא נמצא בו ועל כן, הוא צריך לעבור שיפוץ לובי בניין משותף.

מה צריך לדעת לפני שעושים את זה וחשוב להבין?

מה שחשוב להבין לפני שעושים שיפוץ בלובי ומה צריך לדעת לפני שעושים את זה הוא שבשביל לעשות שיפוץ ללובי של הבניין עליכם לקבל הסכמה של לפחות 66 אחוזים במהלך אסיפת הדיירים לגבי השיפוץ, וזאת על מנת לקבל הקצאה של תקציב לצורך השיפוץ. ועד הבית הוא זה שמקבל את הצעות המחיר ויגבה את התשלום מכלל דיירי הבניין עבור שיפוצו. זוהי השיטה שמשתמשים בה בבניין משותף. כמו שבעת שיפוץ הגינה המשותפת, תיקון של המעלית או ביצוע של עבודות צבע, חלק החוק הזה, כך גם בעת שיפוץ הלובי.

מה כדאי לבצע בשיפוץ לובי בניין משותף?

אז כפי שכבר ציינו מקודם, בעת שיפוץ לובי בניין משותף, חשוב שהדלת תהיה מודרנית וחזקה, שלא כל אחד יוכל לפרוץ אותה ופשוט להיכנס לבניין שלכם וגם שלא תתבלה כל-כך מהר. אתם יכולים לשדרג את תיבות הדואר שלכם, לבצע חיפוי פנימי לקירות, הכל שאלה של תקציב. אם התקציב לא גבוה, אתם יכולים פשוט להשקיע בלצבוע את הקירות בחומרים טובים שלא מתבלים והם בעלי תקן. אם התקציב יותר גבוה, אתם יכולים גם להדביק קרמיקה על הקירות או שיש, מה שייתן ללובי שלכם מראה יוקרתי.

מה צריך לדעת לפני שעושים את זה, מה המחיר כמובן?

אז דיברנו על מה עושים, איך עושים ומתי עושים. אך יש עוד דבר שצריך לדעת לפני שעושים והוא המחיר כמובן. לאחר שהחלטתם מה ברצונכם לשפץ בלובי שלכם, תוכלו להגיע לשלב של השוואת המחירים ולמצוא את חברת השיפוצים שהכי תתאים לכם. המחיר תלוי ברצונות שלכם, בחומרים שבחרתם, בעבודה, מה הוא הגודל של הלובי ועוד. השיפוץ הכי קטן יכול לעלות כמה אלפי שקלים והשיפוצים המאסיביים יותר יכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. וזה מה צריך לדעת לפני שעושים את זה, אז קחו בחשבון את הכל.

שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על שיפוץ לובי בניין משותף

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על שיפוץ לובי בניין משותף. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של שיפוץ לובי בניין משותף משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע לשיפוץ לובי בניין משותף בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!