חברת אחזקות מבנים » מידע על בתים משותפים » ניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים – מי עושה את זה?

ניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים – מי עושה את זה?

ניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים הוא הכרחי וחיוני לאיכות החיים של הדיירים בבניין וגם לבריאותם. מעבר לכך שהניקיון הוא חשוב הוא גם נעים לכלל הדיירים. בניין שיהיה מלוכלך ומוזנח ישרה לדיירים תחושה שהיא לא נעימה בעת כניסתם אל הבניין, כמו כן הוא עלול לאגור חיידקים וריחות לא נעימים למיניהם, מה שיכול להביא למגפה של מזיקים וזיהומים שונים. אז מהו ניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים – מי עושה את זה? המשיכו לקרוא ותגלו.

האזינו לכתבה

מה הוא ניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים?

תחשבו על זה, חללים שהם משתופים למספר אנשים נוטים להתלכלך במהירות. מספיר שרק דייר אחד בלבד יחזור לבניין עם בוץ או שיישפך לו בטעות קפה בחדר המדרגות וכבר מתחילה "מלחמה". על מנת שתוכלו לשמור על הנראות של הבניין ועל הניקיון של חדר המדרגות, עליכם למצוא חברה לשירותי ניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים. עליכם למצוא חברה שהיא אמינה וגם מקצועית, אשר משתמשת במוצרי ניקיון איכותיים והשירות שלה הוא יעיל ומהיר.

מי עושה את זה, האם כדאי לקחת חברת ניקיון מיוחדת?

אז מי עושה את זה? מי מנקה את חדר המדרגות בבניין המשותף? תמיד כדאי לקחת חברת ניקיון מקצועי, לאו דווקא מיוחדת. כדאי לכם להביא שירותי ניקיון שיהיו גם קבועים וגם מומחים לניקיון חדרי מדרגות. שוב נחזור על כך שעליכם לברר כי החברה הזו מקצועית, אמינה וכמובן שיהיו לה המלצות כך שתוכלו להוכיח שהיא באמת אמינה ומקצועית. עליכם לעשות את זה מכיוון שאתם צריכים להיות בטוחים ולסמוך עליהם בזמן שהם שוהים בבניין שלכם כמה שעות בשבוע.

למה צריך ניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים?

חדר המדרגות הוא החדר שמקדם את האנשים בברכה. הוא החזית של הבניין כולו. אם הבניין יהיה מוזנח הוא לא יעשה רושם טוב ויותר חמור, הוא יזיק ויפגע בבריאותם של הדיירים. מעבר לזה שהנראות היא נוראית, יש סימנים שחורים בכל מקום והפחים מלאים, זה כבר נחשב לנזק תברואתי. על מנת למנוע את כל זה, עליכם להזמין חברה מקצועית של ניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים. הניקיון בחדר המדרגות ובכניסה לבניין הוא הכרחי לאיכות החיים שלכם ולבריאות שלכם ושל משפחתכם. אל תוותרו עליו רק בשביל לנסות לחסוך בעלויות של ועד הבית.

מי עושה את זה, להביא חברה או מנקה באופן פרטי?

הרבה דיירים בבניינים משותפים שונים מעדיפים לקחת חברה לניקיון חדר המדרגות ויש כאלה שמעדיפים לקחת מנקה באופן פרטי? אז מי עושה את זה? מה עדיף? היתרונות של חברת ניקיון הם בעיקר במקרים בהם המנקה לא מגיע/ה, שולחים מנקה מחליפ/ה. חברות הניקיון עובדות בצורה מסודרת יותר וחוקית, לא כמו המנקים הפרטיים שעובדים בשחור. אך היתרון במנקה פרטי שהוא תמיד ינסה לשמור על המוניטין שלו על מנת שתמליצו עליו לאחרים, ולכן הוא יעשה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. היתרון הכי גדול של מנקה פרטי הוא הקשר האישי שלו עם הדיירים. מנקה שעובד באותו בניין כבר שנים ארוכות מכיר את כל דיירי הבניין והם סומכים עליו.

מה עוד צריך לדעת על ניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים?

כשזה נוגע לנושא של ניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים עליכם לדעת כמה דברים חשובים. יש מקרים בהם ועד הבית יעסיק מנקה פרטי ישירות, אם כך המקרה, חשוב מאוד לשלם עבורו ביטוח לאומי לכל דבר ועניין. יתרה מזאת, צריך לקנות בשבילו ביטוח חבות מעבידים. הביטוח הלאומי לא תמיד מכסה את הנזקים שנגרמים למנקה ואם הוא יחליט לתבוע, זה עלול לעלות לדיירים סכום לא פעוט. לכן עליכם לזכור, המנקים חייבים להיות מבוטחים! ולא רק הם, כל עובדי הבניין צריכים להיות מבוטחים.

איך בוחרים מי עושה את זה?

עוד דבר חשוב שעליכם לדעת הוא שבשביל לבחור מי עושה את זה, מי מנקה את הבניין המשותף שלכם, אתם צריכים רוב של לפחות 51 אחוזים מהדיירים של הבניין. נוסף על כך, אל תתאמו את זמני העבודה של המנקים בשעות הכי עמוסות בהן עוברים הרבה אנשים, כך לא יהיו הפרעות. לאחר שתיאמתם עם חברת הניקיון, אתם צריכים לתאם במקביל את הגעתם של הגנן או המדביר במקרה הצורך.

מה לא כלול בניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים?

כשמדובר על התנהלות מול חברת ניקיון או מול מנקה פרטי, מול חברה תמיד יהיה יותר קל להתנהל. אך יש כמה בעיות כשזה נוגע לנושא של ניקיון חדר מדרגות בבית משותף ובבניינים משותפים. ראשית, ניקיון המקלט הוא באחריות דיירי הבניין ולא באחראיות חברת הניקיון. המקלט צובר הרבה מאוד אבק, הוא לא מסודר ויכול להביא להצטברות חיידקים מאוד גבוהה.

לכן מומלץ לשלם על זה אקסטרה ושחברת הניקיון תנקה בתוכו פעם בחודש. קונפליקט נוסף הוא איפה מתחיל הבניין? כלומר, מאיפה המנקה צריך להתחיל לנקות. מבחינתם של הרבה מאוד דיירים, גם הכניסה נחשבת לחלק משטח הבניין, אך מבחינת חברות ניקיון רבות זהו חלק שהרשות המקומית צריכה לנקות. כשאתם שוכרים חברת ניקיון, דאגו להכניס סעיף כזה לחוזה. גם המעלית היא מקום שצריך לנקות בו. זוהי פעולה שמצריכה ידע מסוים, זהירות ומקצועיות.

חומרי ניקיון שלא מתאימים יכולים לפגוע בטעות במעלית. וגולת הכותרת היא ניקיון של חדר האשפה. לא כל חברת ניקיון תסכים לנקות את חדר האשפה ולעליכם לבדוק זאת מראש. חדר אשפה לא נקי הוא המקור מספר אחד למפגע תברואתי. חפשו חברת ניקיון שתסכים לנקות אותו, תנקה עם לחץ מים על מנת להסיר את השומנים, תסכים לשטוף את פחי האשפה גם מבפנים וגם מבחוץ וגם תנקה את הקירות של חדר האשפה. לא פשוט למצוא חברה שתסכים לכל אלה, אז חפשו היטב.

שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על ניקיון חדר מדרגות בבית משותף

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על ניקיון חדר מדרגות בבית משותף. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של ניקיון חדר מדרגות בבית משותף משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע לניקיון חדר מדרגות בבית משותף בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!