חברת אחזקות מבנים » מידע על בתים משותפים » מחסום חניה בבניין משותף – למה כדאי ומה המחירים?

מחסום חניה בבניין משותף – למה כדאי ומה המחירים?

איזה מעצבן זה שאתם חוזרים אחרי יום עבודה הביתה ומגלים כי מישהו אחר עומד בחניה שלכם? אתם מנסים לברר של מי הרכב, אך ברוב המקרים אתם פשוט תתקשרו למשטרה על מנת לבדוק מה אפשר לעשות. זה תמיד היה ותמיד יהיה נושא שיתסכל את כולם. אם אינכם רוצים לבזבז את הזמן שלכם בלמצוא מי בעל הרכב, הישארו לקרוא את המאמר הבא, מחסום חניה בבניין משותף – למה כדאי ומה המחירים? ואז כבר תקבלו את כל התשובות שלכם.

האזינו לכתבה

מה הם הסוגים השונים של מחסום חניה בבניין משותף?

ישנם כל מיני סוגים של מחסום חניה בבניין משותף. המחסום הראשון הוא מחסום חשמלי. הוא קל לתפעול ויאפשר לכם כניסה שהיא גם מהירה וגם נוחה לחניון. תפקידו של המחסום החשמלי הוא למנוע את כניסתם של רכבים והוא יכול להיות מתופעל בעזרת כל מיני בשיטות, כמו למשל באמצעות שלט רחוק, הטלפון הנייד או אפילו לחצן הפעלה.

הסוג הנוסף הוא מחסום זרוע ארוכה שהיא באורך של כ-6 מטרים והיא עולה ויורדת. הפתרון הזה הוא זול יחסית, אך תוכלו למצוא אותו רק בחניות חיצוניות בלבד. לעומת כל אלה, השערים החשמליים יהיו מותקנים בדרך כלל בחניות בעלות גג והם יהיו מכוונים בהתאם למה שידרוש ועד הבית והדיירים. גם לשערים חשמליים יש מגוון של סוגים, כמו שערי כנף, שערי הזזה ושערים מרחפים.

ניהול ואחזקות מבנים מחסום חנייה

למה כדאי ומה המחירים?

מחסומי חנייה יהיו עמידים לכל תנאי מזג האוויר האפשריים. המחסום עשוי מחומר שהוא קשה ועמיד, כך שלא משנה מה יקרה ואיזה מזג אוויר יגיע, לא ניתן יהיה לכופף את המחסום או להזיז בצורה שהיא ידנית גם אם ממש תרצו בכך. המחסום עמיד גם בפני אותם אנשים אשר מנסים לכופף לכם את המחסום בשביל להחנות בחנייה שלכם. המחיר תמיד יהיה תלוי בסוג המחסום ובהתקנה שלו. הוא יכול לנוע מכמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים. זוהי בעצם התשובה לשאלה למה כדאי ומה המחירים?

מהי תחזוקה של מחסום חניה בבניין משותף?

גם מחסום חניה בבניין משותף חייב לעבור פעולות תחזוקה מדי פעם. מחסום שהוא איכותי אשר מותקן בצורה מקצועית, לא בהכרח יהיה חייב לעבור פעולות אחזקה למיניהן בשנים הראשונות, רק במקרים של תאונה או של חבלה מכוונת. עליכם לדעת שכל מחסום שתוכנן כמו שצריך, לא יגרום לשום תאונה, מכיוון שברגע בו אמצעי ההגנה יפסיקו לעבוד כך גם המחסום יפסיק את פעולתו.

את פעולות התחזוקה חייבים לבצע כאשר מזהים במחסום תנועה שהיא חריגה, כמו זמן תנועה שהוא איטי או מהיר, לא מגיב לפתיחה ועוד. תקלה ממאוד נפוצה במחסומים היא שהשלטים לא מגיבים. זה יקרה בדרך כלל כאשר השלטים יהיו לא מקוריים או מזויפים והם ישבשו את התדרים של המערכות. לפעמים קורה גם שהזרוע של המחסום נשברה או השתחררה מחבלה או פגיעה בזדון. הדרך למנוע את זה היא להוסיף מנעול ממגנט שיקשה על הרמתה של הזרוע, גם הקפיץ של המחסום מתבלה עם הזמן מה שמחייב את החלפתו והעינית של ההגנה נשברה בגלל חבלה.

אז שוב נשאל, למה כדאי ומה המחירים?

אז לשאלה למה כדאי ומה המחירים יש כמה תשובות. הכל תלוי באיזה מחסום אתם בוחרים ומה העלות שלו. לכל אחד מתאים משהו אחר. יש מגוון מאוד גדול של מחסומים לחניה, חלקם מאוד משוכללים, אך בסופו של יום כולם נותנים את אותה התוצאה. מחסום החניה צריך רק למנוע מאנשים להחנות בחניה שלכם או לחילופין, לחסום אותה. המחסום הוא יחסית זול ומשתלם והוא יכול לשרת אתכם בצורה מושלמת.

מהי התדירות שהדיירים משתמשים במחסום חניה בבניין משותף?

מחסום חניה בבניין משותף יהיה יותר שמיש מאשר מחסום חניה בבית פרטי, זה בטוח. השאלה של התדירות תמיד תהיה במהי כמות הדיירים שגרים בבניין המשותף. כמו שבמרכז מסחרי, מרכז תעשייתי או בכל מיני מוסדות ציבוריים כאלה ואחרים, המחסום יהיה בשימוש אפילו תדיר יותר. בשביל שלא תצטרכו להשקיע המון בטיפולי תחזוקה לאורך השנים, כדאי לכם להשקיע במחסום שהוא חשמלי.

למה כדאי ומה המחירים?

השאלה של למה כדאי ומה המחירים היא שאלה של העדפה אישית. בחירתו של מחסום היא לא בחירה של תורה מסיני והיא אפילו בחירה די פשוטה. קודם כל אתם צריכים להבין מה אתם צריכים וכמה אתם תהיו מוכנים להשקיע מבחינה כספית במחסום שלכם. חשוב מאוד שתיקחו בחשבון את העובדה אם המחסום יהיה בחנייה של הבניין הפרטי שלכם, בחנייה של מקום העבודה שלכם, מחוץ לעסק פרטי ועוד. הידיעה הזו תעזור לכם לבחור את המחסום הנכון. אתם צריכים לבחור במחסום שיהיה לכם הכי נוח להשתמש בו, שהוא יהיה הכי יעיל עבור מה שאתם צריכים וכמובן לבחור בדגמים שכבר הוכיחו את עצמם לפני והם ימלאו אחר הרצונות שלכם.המחירים של המחסום יהיו בהתאם למה שתבחרו כמובן.

איזה מחסום חניה בבניין משותף כדאי להתקין?

הכי כדאי ומשתלם להתקין מחסום חניה בבניין משותף מסוג מחסום חשמלי. הבחירה הנכונה במחסום המתאים תהיה בהתאם לכמות הדיירים אשר משתמשים בחניון ובמחסום ובתדירות השימוש שלהם בו. תמיד מומלץ לרכוש מחסום חשמלי שהוא עם תו תקן. התו הזה בעצם יגן עליכם ועל הדיירים בבניין במקרה שמישהו או רכוש של מישהו ייפגע כתוצאה משימוש של המחסום. עליכם לוודא שיש חוזה תחזוקה שהוא מסודר וגם מבטיח שיהיה מענה מהיר, איכותי ומקצועי לכל תקלה ותחזוקה שוטפת של המחסום. כל אחד מהדיירים משלם בחלק שלו את עלויות הרכישה ואת עלויות ההתקנה, כמו גם את העלות השוטפת של התחזוקה.

שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על מחסום חניה בבניין משותף

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על מחסום חניה בבניין משותף. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של מחסום חניה בבניין משותף משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע למחסום חניה בבניין משותף בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!