חברת אחזקות מבנים » מידע על בתים משותפים » הכול על ניהול נכסים מסחריים וניהול מבנים מסחריים

הכול על ניהול נכסים מסחריים וניהול מבנים מסחריים

מהם נכסים מסחריים? נכסים מסחריים הם מגוון של עסקים שונים ומגוונים. זה יכול להתחיל ממשרדים של הייטק ולהגיע למבנים תעשייתיים. זה יכול להיות חנויות רשת גדולות או אפילו עסקים משפחתיים שהם קטנים. ניהול של העסק יכול לגרור סכסוכים בין בעל העסק למשכיר. וגם לזה יש פתרון. היום נדבר על נושא חשוב. הכל על ניהול נכסים מסחריים וניהול מבנים מסחריים, יאללה התחלנו.

האזינו לכתבה

הכל על ניהול נכסים מסחריים, מה הם בעצם?

אז אמרנו שנדבר על הכל על ניהול נכסים מסחריים. אז ניהולו של נכס מסחרי הוא  מקצוע לכל דבר ועניין. זה יכול להיות עסק אשר מורכב במתן שירותים של תחזוקה ואבטחה קבועה, עסק של כספים ותקנות משפטיות. חברה של ניהול נכסים מסחריים, היא חברה אשר מתמחה בניהול שכזה והיא מעסיקה וגם מפקחת על כוח אדם שנועד לתפקידים כאלה,  ובעצם חוסכת מבעלי העסקים את ההתעסקות הזו.

מה היתרונות של ניהול מבנים מסחריים?

ניהול מבנים מסחריים מכילים בתוכם הרבה יתרונות. ראשית קיימת יעילות וחיסכון בהוצאות של העסק. ניהול שנעשה בצורה חכמה ויעילה של ההוצאות השוטפות, של הוצאות האחזקה, של הוצאות הניקיון ועוד הוצאות אחרות, יכולה לעשות את כל ההבדל ולמנוע ניהול בזבזני ולא מקצועי. יתרון נוסף הוא מקצועיות ללא פשרות. חברות מקצועיות מחזיקות אנשים שהם בעלי מקצוע מנוסים בתחום.

הכל על ניהול נכסים מסחריים, מה הם השירותים שתקבלו?

יש מגוון של שירותים שאתם יכולים לקבל מחברות של ניהול מבנים מסחריים. הניהול הפיזי של אותו מבנה מסחרי יעשה על ידי העסקה של אנשי מקצוע חיצוניים, כמו ניקיון של המבנים שהוא בגובה, פינוי של אשפה ופסולת, ניקיון שוטף ופוליש וקס לרצפות. השמירה והאבטחה של המבנה המסחרי יבוצע באמצעות צוותי אבטחה שהם מקצועיים, אמינים ואחראים. גם את התחזוקה של המערכות אשר עובדות במבנים, כמו מעליות, מערכות כיבוי אש, חשמל, גז, מים, אינסטלציה ומיזוג אוויר החברה מנהלת. וזה הכל על ניהול נכסים מסחריים.

האם כדאי לשכור חברה לניהול מבנים מסחריים?

מבנה מסחרי שתמיד יראה מטופס, בנה מסחרי שיהיה מתוחזק בצורה נכונה, כל אלה יגרמו לעלייה בערך שלו. זו הסיבה שעליכם לשכור חברה שמתמקצעת בניהול מבנים מסחריים. בכדי שתבחרו נכון בחברה שכזו, עליכם לחפש המלצות, לברר מהו הוותק ומה המוניטין שלה. נוסף על כל אלה, תבררו עם מי החברה עובדת, כמו מרכזים מסחריים שהם גדולים וגם לברר כמה שנים ברציפות אותה חברה מנהלת את המבנים. אלו הקריטריונים אשר יכריעו את הבחירה שלכם לגבי החברה שתנהל את המבנה המסחרי שלכם.

הכל על ניהול נכסים מסחריים, מה תפקידה של חברה לניהול נכסים?

אם אמרנו שנדבר על הכל על ניהול נכסים מסחריים אז בואו נדבר גם על תפקידה של חברה לניהול נכסים. קודם כל, תפקידה של חברה שכזו, נובע מהשם שלה. היא צריכה לנהל את כל מה שקשור לניהול של הנכס, אם זה בתוכו או מחוצה לו. כלומר, תפקידה של חברת הניהול הוא לדאוג להוריד מהבעלים של הנכס את כל מה שקשור לניהולו של הנכס.

חברות הניהול השונות בדרך כלל ינהלו ויחזיקו את הנכס ואת השטחים הצמודים אליו. היא עושה זאת באמצעות אכלוס של הנכס על ידי דייר איכותי. חברת הניהול תכין תוכנית שיווקית אשר תענה על הצרכים של בעל העסק. יתרה מזאת, חברת הניהול תתפעל, תנקה, תשפר, תחזיק ותטפל בכל מה שקשור לנכסים שלכם. היא תדאג לכל הצרכים שלכם במטרה שבסופו של יום תהיו מרוצים. גם לדייר החברה תדאג. זאת במטרה שאם הדייר יהיה מרוצה כך התחלופה בנכס תהיה גבוהה והרווחים יעידו על כך.

גם תפעולם של המתקנים הקשורים לנכס יהיו באחריותה של חברת הניהול. אם העניין מדבר על מרכזים שהם מסחריים גם אז חברת הניהול תדאג להבאתם של מבקרים רבים ככל האפשר. כל בקשה מיוחדת שתעלה מצידו של בעל הנכס תמולא על ידי חברת הניהול. לנכסים מסחריים יש גם את הפן המשפטי והכספי, שגם הוא ינוהל בעזרת חברת הניהול. זה כולל גבייה של כספים והנפקה של דוחו"ת לבעלי הנכס, הוצאה של חשבוניות לשוכרי הנכס, טיפולים משפטיים למיניהם ועוד. לסיכום, חברת הניהול תעשה עבורכם כל מה שרק תצטרכו והיא תקל עליכם ככל האפשר.

למה ניהול מבנים מסחריים כל-כך חשוב?

אם אתם רוצים להפיק את המירב מהמבנה שלכם ולגרום לו להיות מתוחזק, מטופח, נקי ומאובטח, כדאי לכם לשכור חברה של ניהול מבנים מסחריים. תחשבו על כמות הדברים שיש לדאוג להם במבנה מסחרי. עליכם לדאוג לתחזוקה השוטפת של המבנה.

בכל אותם המבנים המסחריים יש חללים שהם משותפים, כמו למשל המעלית, או למשל החללים שנמצאים בין החנויות, כמו חדר המדרגות, מרכזי אוכל ועוד שיש לדאוג להם. נוסף על החללים הללו, עליכם לדאוג גם לחשמל, לדלתות, למערכות האבטחה של המבנה, לאינסטלציה, לגנרטורים, למערכת כיבוי אש ועוד. חברה שכל תפקידה הוא לנהל מבנים מסחריים היא חברה שתמיד תדאג לתחזוקה השוטפת של המבנה המסחרי.

יתר על כן, גם במקרים של תקלה באחת מהמערכות הנ"ל, החברה היא זו שתדאג להביא בעל מקצוע שיסדר את הבעיה. גם את ההתנהלות הפיננסית, המשפטית וכל ההתעסקות השוטפת במרכיב האנושי, החברה מנהלת. הדבר הכי חשוב הוא להתנהל נכון מבחינה פיננסית ולנהל בצורה נכונה את כל ההוצאות השוטפות של המבנה, הוצאות האחזקה, הוצאות הניקיון ועוד. אז לסיכומו של עניין, אם אתם רוצים להוריד את כל העול והנטל הזה שנקרא ניהול המבנה המסחרי שלכם, תעבירו את הניהול לחברה שזהו תפקידה. היא תנהל ותדאג לכל הצרכים השוטפים של הכנס בצורה הטובה ביותר.

שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על ניהול נכסים ומבנים מסחריים

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על ניהול נכסים ומבנים מסחריים. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של ניהול נכסים ומבנים מסחריים משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע לניהול נכסים ומבנים מסחריים בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!