חברת אחזקות מבנים » מידע על בתים משותפים » חברת ניהול ועד בית חיצוני – מה המחיר לחברה לניהול ועד בית?

חברת ניהול ועד בית חיצוני – מה המחיר לחברה לניהול ועד בית?

טבלת מחירים של חברת ניהול ועד בית חיצוני

סוג שירות לחברת ניהול ועד בית חיצונימחיר לחברת ניהול ועד בית חיצוני
מחיר לאחזקת מבניםהחל מ-29 ש"ח לחודש לדייר
מחיר לניהול ועד בית חיצוניהחל מ-69 ש"ח לחודש לדייר
מחיר לאחזקת מעליות בבנייןהחל מ-69 ש"ח בלבד
שירותי שמירה ואבטחה לבנייןהחל מ-35 ש"ח בלבד לשעה
**המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

שמא זה יישמע לכם מוזר, אך בחירה של חברת ניהול ועד בית חיצוני ממש לא פשוטה, בעיקור משום שלשירותים אלו יש מחיר שמשקף את הדרישות והצרכים המסוימים של כל מבנה, ובשל כך התמחור אחר בין אחד לשני. פשר הדברים הם שהצעת המחיר "נתפרת" באמצעות רק התאמה באופן אישי.

האזינו לכתבה

אם תמשיכו בקריאה, תבינו שבארץ מבנים חייבים לעבור תחזוקה שוטפת מדי חודש, כמו גם ניהול תקין של המבנה ויסודותיו או ניקיון. לרוע המזל, חלק ניכר מהמבנים בארץ לא מטופחים כנדרש. והפתרון לבעיה הוא להיעזר בשירותים של חברת ניהול ועד בית חיצוני.

לפי איזה קריטריונים תבחרו חברת ניהול ועד בית חיצוני?

בשל התקדמות הטכנולוגיה המואצת, כיום, יותר מתמיד, אין כל בעיה לבחור חברת ניהול ועד בית חיצוני. במציאות העכשווית, לצורך העניין, ניתן לראות אפליקציות כאלו ואחרות לניהול ועד הבית, באופן הזה שתוטפלו ברמה הכי מקצועית אף במידה ויש לכם נזילה באמצע הלילה. וכך תבחרו חברת ניהול ועד בית חיצוני:

  • הגינות ושקיפות, בחירת חברת ניהול ועד בית חיצוני כרוכה למעשה בהפקדה בידיה של עתיד הנכס שלכם או הכסף שלכם, בשל כך ממש כדאי לכם למצוא חברה שתנהג אתכם בהגינות מרבית ובשקיפות מלאה.

  • מודולריות, הרבה מתוך החברות הללו מספקות מנעד נרחב של שירותים מודולריים, באופן הזה שבבחירת שירותים כאלו ואחרים, בהתאם לצרכים שלכם, מתוך סל שירותים שכבר קיים, תצטרכו לשאת בתשלום רק בגינם.

  • התדירות של בדיקות תקופתיות, כדאי שתבחרו חברת ניהול ועד בית חיצוני שמבצעת בדיקות תקופתיות למגוון מערכות במבנה, כדוגמת – פילטרים של המיזוג, תקינות גנרטורים, או מערכת כיבוי אש, וכיוצא בזאת.

מדוע חייבים את השירותים של חברת ניהול ועד בית חיצוני?

ניהול ועד הבית מהווה חלק אינטגרלי מהתנהלות המבנה באופן מיטבי וסביר, הכול תחת קורת גג אחת. בעוד אין מי שייקח אחריות או ינקוט עמדה בניהול ועד הבית של המבנה המשותף, כאן מתחילים העניינים להסתבך. במצבים שכאלו מוטב תעשו אם תמנו חברת ניהול ועד בית חיצוני, כזאת שחפה מכל אינטרסים לשם ניהול מושכל ותקין של המבנה.

מדובר באחריות מקיפה, שנוקטת בעמדות לשם שיפור רמת הדיור ויחסי הסביבה של המבנה. זה לוקח הרבה זמן לנהל את ענייני ועד בית, התנהלות מול כל מיני דיירים, והשקעה כספית ניכרת. הבחירה של חברת ניהול ועד בית חיצוני היא רעיון נפלא, נבונה ומשתלמת בהחלט בראייה קדימה.

חייבים את השירותים של חברת ניהול ועד בית חיצוני משום, למשל – שכירת אנשי מקצוע מהימנים, גבייה וכספים מהדיירים, שמירה ואחזקה, ניקיון ותחזוקת המבנה, שירותי שמירה, גינון של החצר והסביבה החיצונית, וכיוצא בכך. כדי לנהל את ועד הבית יש להתנהל מול כל מיני ספקים ובעלי מקצוע, לבנות תקציב לניהול המבנה, לפתור ליקויי בנייה, לקבוע חוקים ונהלים אנושיים, לפתור ליקויי בנייה, לנהל ולתפעל מערכות בניין ואבטחה, להקים צוות אחזקה וניקיון, וכולי.

חברת ניהול ועד בית חיצוני – מדוע ואימתי?

אחד מן המוסדות הכי מסקרנים, שקיים רק בארץ שלנו, הינו ועד הבית. ככלל, לוועד הבית מתמנה אדם אחד או כמה אנשים, שגרים במבנה המשותף ומגיעים בתור נציגי הדיירים, בעוד הם משמשים בתור הכתובת לפניות הדיירים בכל ההיבט של ניקיון שוטף ושל תחזוקת המבנה המשותף. ברם, הרבה פעמים הדיירים מבקשים את השירותים המעולים של חברת ניהול ועד בית חיצוני.

היא תהיה אחראית לאסוף מהדיירים את התשלומים החודשיים בגין תחזוקת וניקיון המבנה, ואף תפקח על כל עבודות הניקיון. מעבר לכך, היא תהיה אחראית על פעולות תחזוקה תקופתיות, כמו למשל – זיפות הגג ואיטומו מפני דליפת רטיבות. כמו כן, בהתעורר הצורך, היא תהיה אחראית על השיפוצים לשם שימור המבנה. כאשר מדובר במבנה משותף עם מעט קומות או דירות, ועד בית רגיל יכול לתת את מלוא המענה.

ואילו, כשמדובר על מבנה יותר גדול, שכולל אף מעלית, המון שטחים ציבוריים, גז מרכזי או הסקה מרכזית, כי אז יש לפנות לשירותיה הנאמנים של חברת ניהול ועד בית חיצוני. לרוב, בעוד עסקינן אודות כמות גדולה באופן יחסי של דיירים, יש כל מיני יריבויות ואינטריגות בניהם, ומתגלים ניגודי אינטרסים, כל אלו עשויים ממש לשתק את פועלו של ועד הבית המסורתי.

ואילו חברת ניהול ועד בית חיצוני ממלאת למעשה את כל הפונקציות של הוועד שנבחר, בעד סכום תשלום מדי חודש שנקבע מראש. לעתים קרובות היא קשורה למעשה בקשרי גומלין עם כל מיני נותני שירות, שעוזרים בעת הצורך להתכתב בהצלחה עם בעיות תחזוקה במבנה המשותף.

מה המחיר לחברה לניהול ועד בית חיצוני?

המחיר לחברה לניהול ועד בית איננו אחיד, והוא נגזר מאופי השירות, ואף ממה שהחברה עצמה חושבת לנכון, בעוד שאין חוק שממסד את המחיר לחברה לניהול ועד הבית. ולהלן נציג בפניכם את המחירים לניהול ועד הבית על פי התחומים השונים:

  • המחיר של שירותי הניקיון הינו לפי שעה, בעוד המחיר לעובד ניקיון הינו בין ארבעים ₪, לבין חמישים ₪ לשעה. המחיר של שירותי הניקיון לפי משרה מלאה, בעוד המחיר לעובד ניקיון הינו בין שמונת אלפים ₪, לבין תשעת אלפים ₪ לחודש. המחיר של שירותי ניקיון חלונות בסנפלינג הינו לפי יום עבודה, בעוד המחיר לעובד ניקיון בסנפלינג הינו – בין שלושת אלפים ₪, לבין שלושת אלפים ומאתיים ₪ ליום עבודה, בהתייחסות לניקיון של פאת המבנה, על ידי ציוד סנפלינג.

  • המחיר של שירותי מעליות הינו לפי חודשי, בעוד המחיר לשירותי מעליות הינו בין שמונים ₪, לבין תשעים ₪ לחודש, בהתייחסות לתמחור לכל קומה בגין מעלית סטנדרטית. המחיר של פיקוח על מעלית הינו לפי חודש, בעוד המחיר לפיקוח מעלית הינו בין מאה ₪, לבין מאה ועשרים ₪ לחודש.

  • המחיר של שירותי ליטוש והברקה הינו לפי מטר רבוע, בעוד המחיר להברקה קריסטלית זול באופן יחסי, והמחיר שלה הינו בין חמישה עשר ₪, לבין עשרים ₪ למטר רבוע. המחיר של שירותי ליטוש אבן הינו לפי מטר רבוע, בעוד המחיר לשירותי ליטוש אבן הינו בין שישים ₪, לבין מאה ₪ למטר רבוע, כולל עלות הניקיון.

  • המחיר של שירותי שער חשמלי הינו לפי דמי ביקור, בעוד המחיר לשירותי שער חשמלי הינו בין מאתיים ₪, לבין שלוש מאות ₪ לדמי ביקור. הווה אומר, במידה ותימצא תקלה כל שהיא, עלות הביקור תקוזז מן עלות התיקון הכוללת.

  • המחיר של שירותי תחזוקת חשמל הינו לפי חודש, בעוד המחיר לתחזוקת חשמל של מבנה עד ארבע קומות הינו בין מאה וחמישים ₪, לבין מאה ושבעים ₪ לחודש. תיתכן תוספת במחיר במידה ותהיה נוכחת כמות רצינית של נורות חשמל בבניין. המחיר של שירותי תחזוקת חשמל הינו לפי חודש, בעוד המחיר לתחזוקת חשמל תאמיר באופן ניכר, והמחיר למבנה של עד עשר קומות הינו בין חמש מאות ₪, לבין אלף ומאתיים ₪ לחודש. את המחיר קובעים בהתאם לכמות נורות החשמל, והן מורכבות הגישה לנורות החשמל.

  • המחיר של שירותי הדברה, בעוד מדובר אודות חדרי מדרגות שבהם יש להדביר נמלים או תיקנים, הינו בין שלוש מאות ₪, לבין ארבע מאות ₪, בעוד שהמחיר מתייחס אל עד ארבע קומות. המחיר של שירותי הדברה, בעוד כל קומה נוספת תגבה תוספת כנהוג של כשישים ₪.

  • המחיר של שירותי שמירה הינו לפי שעה, בעוד המחיר לשירותי שמירה הינו בין ארבעים ₪, לבין חמישים ₪ לשעה, והמחיר מתייחס לעלות שעתית בגין הצבה של שומר חמוש. שירותי השמירה ניתנים באופן קבוע מסביב לשעון, כאמור לעיל עם תוספת של שומר חמוש, והם יעלו בערך כעשרים ושמונה אלף ₪ לחודש.

  • המחיר של שירותי גנרטור הינו לפי שנה, בעוד המחיר לשירותי גנרטור גיבוי למבנה הינו בין שש מאות ₪, לבין אלף וחמש מאות ₪ לשנה.

  • המחיר של שירותי ספרינקלרים הינו לפי שנה, בעוד המחיר לשירותי ספרינקלרים הינו בגין בדיקה שנתית של מערכת הספרינקלרים, כמו למשל – מערכת מתזי מים לכיבוי אש, והוא עולה בין אלף ₪, לבין אלף וחמש מאות ₪ לשנה.

  • המחיר של שירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני הינו לפי דייר, בעוד המחיר לשירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני מתייחס לבניינים עד עשר קומות, והמחיר הינו – החל ממאה עשרים ותשעה ₪ לדייר.

  • המחיר של שירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני הינו לפי דייר, בעוד המחיר לשירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני מתייחס לבניינים עד שבע קומות, באזור חיפה, עבור ועד בית בחיפה, והמחיר הינו – החל ממאה עשרים ותשעה ₪ לדייר.

  • המחיר של שירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני הינו לפי דייר, בעוד המחיר לשירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני מתייחס לבניינים עד שבע קומות, בניינים קטנים, עבור ועד בית בירושלים, והמחיר הינו – החל ממאה עשרים ותשעה ₪ לדייר.

  • המחיר של שירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני הינו לפי דייר, בעוד המחיר לשירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני מתייחס למחיר ממוצע לתושבי העיר ראשל"צ, עבור חברת ניהול ועד בית חיצוני בראשון לציון, והמחיר הינו – החל ממאה חמישים ותשעה ₪ לדייר.

  • המחיר של שירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני הינו לפי דייר, בעוד המחיר לשירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני מתייחס למחיר ממוצע לתושבי העיר תל אביב\ לבניין מעל עשר קומות בעיר תל אביב, עבור חברת ניהול ועד בית חיצוני בתל אביב יפו והסביבה, והמחיר הינו – החל ממאה שלושים ותשעה ₪ לדייר.

  • המחיר של שירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני הינו לפי דייר, בכל מרחבי מדינת ישראל, בעוד המחיר לשירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני מתייחס למחיר ממוצע, עבור חברת ניהול ועד בית חיצוני, והמחיר הינו – החל מחמישים ותשעה ₪ לדייר.

  • המחיר של שירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני הינו לפי דייר, בעוד המחיר לשירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני מתייחס למחיר ממוצע לתושבי העיר עפולה, עבור חברת ניהול ועד בית חיצוני בעפולה, והמחיר הינו – החל משבעים ותשעה ₪ לדייר.
שמואל זרין
שמואל זרין

צוות המומחים שלנו מציע גישה מקיפה לאחזקת מבנים. אנו מתמקדים באבחון מדויק של צרכי המבנה, תכנון וביצוע של פתרונות אחזקה אפקטיביים, ושימוש בחומרים וטכנולוגיות מתקדמים.

שאלות נפוצות על חברת ניהול ועד בית חיצוני

רשמנו עבורכם מאמר מפורט שכולל מחירונים, פסקאות הסבר והמון מידע על חברת ניהול ועד בית חיצוני. יש לגלול למעלה בכדי ללמוד עוד על הנושא.
המחיר של חברת ניהול ועד בית חיצוני משתנה מאוד. בכל מה שנוגע לנושא הבתים המשותפים יש לבדוק מספר פרמטרים שונים בכדי לבדוק את המחיר, יש לגלול למעלה בכדי לקרוא עוד על הפרמטרים והמחירים המשוערים.
ראשית, ענק האחזקות מספקים שירותי ניהול ועד בית חיצוני ואחזקות מבנים לניהול בניינים. יש ליצור קשר בנוגע לחברת ניהול ועד בית חיצוני בכדי לראות איך נוכל לעזור לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!